۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۵۵۶۶۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

زیرساخت‌های مازندران پاسخگوی حجم بالای مسافر و گردشگر نیست

زیرساخت‌های مازندران پاسخگوی حجم بالای مسافر و گردشگر نیست
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خدمت به خلق و گره‌گشایی از کار مردم در واقع یاری خداوند است و به همین دلیل سرآغاز یاری خداوند، خدمت به خلق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران گفت: خدای بزرگ می‌فرماید اگر خدا یاری‌دهنده باشد هیچ کسی بر ما غالب نخواهد شد شرط یاری کردن خدا یاری دادن ایشان است که با خدمت به مردم محقق می‌شود.

وی افزود: خدمت به خلق و گره‌گشایی از کار مردم در واقع یاری خداوند است و به همین دلیل سرآغاز یاری خداوند، خدمت به خلق است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: در طول ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استان مازندران،  بیست و پنج استاندار را به خود دید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی‌لائینی با بیان این که یکی از توفیق‌های استاندار  گذشته مبارزه با زمین‌خواری بوده است، ادامه داد: مازندران در ادوار گذشته خدمات زیادی را گرفت و خلأهای فراوانی نیز وجود دارد.

عضو خبرگان رهبری با اعلام این که مازندران خدمات زیادی را از نظام گرفته و خلاهای زیادی هم دارد که هم باید به خدمات توجه کرد و شاکر بود و هم به خلاها توجه کرد تا پر شود، یادآور شد: در کشاورزی با افت قیمت‌های محصولات کشاورزی مواجه بودیم، در حوزه صادرات و صنایع مشکلات داریم، گردشگری و دامداری نیز همچنین، ساحل ۴۸۰ کیلومتری آزاد شده داریم، که آزاد نشدنش یک مشکل و آزاد شدنش مشکل خود را دارد.

وی با بیان این که مازندران در تعطیلات جمعیت دوبرابری را تجربه می‌کند، افزود: برای تردد، حمل و نقل و رفت و آمد، زیرساخت‌ها در حد مردم مازندران نیست و هنوز کمتر است، مشکل آب، سهمیه آرد و نان، ترافیک و مشکلات تجاوز به زمین، ویلاسازی‌های غیرمجاز داریم که به جای خود محفوظ است‌.

امام جمعه ساری با بیان این که یک قطار محلی از رامسر به ساری و اتوبان برای پوشش ساحل ۴۸۰کیلومتری مسأله حمل و نقل و ساحل ما را تضمین می‌کند، ادامه داد: امیدواریم استاندار جدید با بهره گیری از تجربیات گذشته در این مسیر گام های مؤثری بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به معضل منابع طبیعی و آب منطقه ای و تاکید بر پیگیری آن در آینده، بابت تامین امنیت و مدیریت سیل زدگان از وزیر کشور و همچنین حرکت نیروی انتظامی در جهت تذکر و کارهای فرهنگی در بحث عفاف و حجاب باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات