۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۵۵۵۶۷
فرمانده سپاه کربلا:

روحیه مردمی، ماهیت دینی، انقلابی و جهادی از شاخصه های سپاه پاسداران است

روحیه مردمی، ماهیت دینی، انقلابی و جهادی از شاخصه های سپاه پاسداران است
مازندران - فرمانده سپاه کربلا، سپاه پاسداران را مولود انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از دستاوردهای ارزشمند سپاه وجود روحیه مردمی، ماهیت دینی، انقلابی و جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا در جمع خبرنگاران بیان داشت: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است که بنا به دستور امام راحل در تاریخ دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تاسیس شد.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول عمر خود کارنامه درخشانی به برکت خون شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیزی که از این نیرو تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، دارد.

فرمانده سپاه کربلا، یکی از دستاوردهای ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار گرفتن این مجموعه در دل مردم را وجود روحیه ی مردمی، ماهیت دینی، انقلابی و جهادی در این تشکیلات نام برد و اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در مردمی بودن، با مردم بودن و در کنار مردم بودن است و این را توفیق می دانیم که در این تشکیلات و نهاد انقلابی بعنوان یک خدمتگزار مردم و در کنار مردم باشیم  و بتوانیم وظیفه ی ذاتی خودمان را انجام بدهیم.

وی افزود: کارهای بسیار بزرگی را در حوزه ماموریت هایی که به سپاه واگذار شده است انجام داده ایم و از همین بابت از همه ی همکاران، سبزپوشان سبز اندیش، بسیجیان و خانواده های معززشان تقدیر و تشکر می کنم.

سردار مسلمی در پایان گفت: خودمان را موظف به سربازی و نوکری مردم می دانیم و به عنوان یک افتخار و یک مدال برای ما تلقی خواهد شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات