۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۵۴۳۹۵
مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران:

رژیم صهیونیستی نشان داد در روزهای آخر حیات ننگین خود به سر می برد

رژیم صهیونیستی نشان داد در روزهای آخر حیات ننگین خود به سر می برد
مازندران - حجت الاسلام قائمی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خورده و در تلاش است با این جنایت های خود آن شکست مفتضحانه را پنهان کند.

حجت الاسلام محمد جواد قائمی، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از فرماندهان ارشد و مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، جنایت و وحشی گری را در ذات این رژیم جعلی دانست و گفت: مردم مظلوم فلسطین در دهه های اخیر با رژیمی در حال مبارزه هستند که به هیچ یک از اصول و قواعد انسانی و بین المللی پایبند نیست.

وی با بیان این که بقای این رژیم جعلی تنها با جنایت و وحشی گری است، افزود: به حول و قوه الهی جنایت های اخیر صهیونیست ها نشان داد که این رژیم سفاک روزهای اخیر حیات ننگین خود را سپری می کند و به زودی نابود خواهد شد.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خورده است و در تلاش است با این جنایت های خود آن شکست مفتضحانه را پنهان کند، تصریح کرد: گروه های مقاومت درسی به صهیونیست ها دادند که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان این که صهیونیست ها علی رغم کمک های گسترده تسلیحاتی آمریکای جنایت کار، در غزه شکست خورده و امروز در باتلاقی قرار دارد که بازگشتی برایش متصور نیست، خاطرنشان کرد: این رژیم برای سرپوش نهادن بر آن افتضاح نظامی باید با چنین اقدامات جنون آمیزی افکار عمومی خود را در داخل منحرف کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مقابله قاطع با رژیم صهیونیستی امروز مورد تأکید همه مردم منطقه و بسیاری از آزادی خواهان جهان است، تصریح کرد: جنایت اخیر این رژیم  سفاک در به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان  ارشد و مستشاران نظامی سپاه پاسداران در دمشق آن را به یک مطالبه جدی تبدیل کرده است.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به این که امروز جبهه مقاومت با قدرت در برابر جنایت ها و وحشی گری های صهیونیست ها ایستاده و از کیان امت اسلامی دفاع خواهد کرد، خاطرنشان کرد: تقویت جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به طور حتم امروز یک ضرورت جدی و انکار ناپذیر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری و سایر مسؤولان ارشد کشورمان تأکید کردند، صهیونیست ها باید منتظر یک پاسخ قاطع و کوبنده باشند، بیان داشت: انتقام خون شهدای جنایت رژیم صهیونیستی قطعاً گرفته خواهد شد و در این مسأله شکی وجود ندارد.

وی در ادامه سخنان خود از انفعال مجامع بین المللی در برابر جنایت های آشکار رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و افزود: این مجامع با سکوت علنی خود در برابر این جنایت ها، هیچ وجاهتی نزد افکار عمومی دنیا نخواهند داشت.

حجت الاسلام قائمی با بیان این که سکوت در برابر جنایت های صهیونیست ها، همراهی با آنها است، خاطرنشان کرد: کشورهایی که در برابر وحشی گری های این رژیم کودک کش سکوت می کنند به طور حتم حامی آنها بوده و دستانشان به خون های هزاران انسان بی گناه آغشته است./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات