۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۵۴۲۴۵
سخنگوی وزارت امور خارجه:

دولت‌‌ها و مجامع بین‌المللی ماشین کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کنند

دولت‌‌ها و مجامع بین‌المللی ماشین کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کنند
کنعانی با اشاره به اوضاع جاری در غزه گفت: مسئولیت بین‌المللی برای همه ملت‌ها، دولت‌ها و مجامع و سازوکارهای بین‌المللی است که ماشین کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی را به فوریت متوقف کرده و به یاری ملت فلسطین بشتابند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (یکشنبه) ۱۲ فروردین ماه در آیین تکریم پرچم در روز جمهوری اسلامی ایران طی اظهاراتی بیان کرد: ملت سرفراز و تاریخ ساز ایران با حضور متمادی پای صندوق‌های رای نقش مستقیم خود در حفظ، استمرار و پیروزی‌های درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کردند.
 
کنعانی ادامه داد: مفتخریم در طول ۴۵ سال گذشته انقلاب، ملت صفحات درخشانی را رقم زدند. دستاوردهای عظیم ایران در میادین مختلف بر کسی پوشیده نیست و ملت بزرگ ایران عزم مشترک دارند و تمامی اقوام و اصناف کشور ان‌شاءالله در تداوم اهتزاز و افتخارآفرینی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، همچنان پا به پای هم و شانه به شانه ایفای نقش کنند و روز به روز صفحات درخشان‌تری بر تاریخ پرشکوه این کشور بیفزایند.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ما ۴۵ سال پرشکوه را پشت سر گذاشتیم‌، افزود: سال ۱۴۰۲ هم سال پررونقی در مناسبات و روابط خارجی جمهوری اسلامی بود. پیشرفت‌های بسیار خوبی را در توسعه روابط خارجی با کشورهای مختلف و همچنین حضور و مشارکت در مجامع بین‌المللی و سازوکارهای چندجانبه داشتیم.
 
کنعانی ادامه داد: دولت ایران عزم آن دارد در سال جدید نیز با اراده جدی روابط خودش را همه کشورهایی که مایل هستند در چارچوب منافع مشترک و احترام متقابل با ایران روابطشان را توسعه دهند، این روابط را گسترش دهد.
 
وی همچنین گفت: ایام دردناکی در تاریخ فلسطین است و روزهای سختی را شاهد هستیم. این یک مسئولیت بین‌المللی برای همه ملت‌ها، دولت‌ها و مجامع و سازوکارهای بین‌المللی است که ماشین کشتار و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین را به فوریت متوقف کنند و به یاری ملت مظلوم فلسطین بشتابند.
 
ارسال نظرات