۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۷۵۳۶۰
امام جمعه سمنان:

مردم ایران در 22 بهمن صدای تهدید آمریکا و حامیانش را خفه کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: مردم ایران اسلامی، با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، صدای تهدید آمریکا و حامیانش را خفه کردند.
حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام و‌ المسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان از حضور گسترده و کم نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد و این روز را مانور ولایتمداری ملت ایران دانست.

وی افزود: حضور گسترده و بی نظیر مردم در این خیزش سراسری تمام توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان را دفع کرد و نماد وحدت و یکپارچگی ملت ایران را به اثبات رساند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه 22 بهمن امسال با سال‌های قبل تفاوت‌های زیادی داشت، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز از مردم خواستند امسال پرشورتر، فعال‌تر، گرم‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته به میدان بیایند تا دشمنان نظام و اسلام خفه شوند.  این راهپیمایی تمام فتنه‌گری‌ها و اغتشاشات را دفع کرد.

وی اظهار داشت: این حرکت عظیم و این حضور، تمام تحریم‌ها و توطئه‌هایی را که آمریکا علیه انقلاب اسلامی روا داشته خنثی و شکست داد. شرکت در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حمایت همه جانبه و عملی امت اسلام از نظام و رهبر معظم انقلاب بود.

حجت‌الاسلام و‌ المسلمین شاهچراغی، افزود: همه مردم از پیر و جوان، کارگر، کارمند، دانش‌آموز و دانشجو با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حمایت و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب بیان کردند. راهپیمایی مردم در 22 بهمن ماه تاثیر جهانی و بازخورد بین‌المللی عظیمی داشت و مردم در این راهپیمایی، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی با قدردانی از حضور تک تک مردم این استان که نمایشی دلپذیر و گسترده از خود بروز دادند گفت: راهپیمایی مردم ایران، انقلاب اسلامی را برای سال های سال بیمه کرد. مردم ایران اسلامی، با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، صدای تهدید آمریکا و حامیانش را خفه کردند. ملت و مسئولان می‌دانند که تهدیدهای مکرر آمریکایی‌ها از مرحله حرف بالاتر نمی‌رود و حتی همین صدا نیز در راهپیمایی 22 بهمن ماه خفه و خاموش شد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: یقین داریم تهدیدهای آمریکا تو خالی و هیچ حمله نظامی‌ای علیه ایران اسلامی انجام نمی‌شود؛ زیرا آمریکایی‌ها پس از سال‌ها رشادت و شهادت ملت ایران فهمیده‌اند؛ کشور ایران همچون افغانستان، فلسطین یا عراق نیست و مردم همیشه در صحنه حاضرند.

وی گفت: مردم با جدیت، عشق و علاقه مفرط به نظام جمهوری اسلامی به خیابان‌ها آمدند و خواسته‌های معقول خود را مطرح کردند و این حضور مسلما آمریکایی‌ها را از مواضعشان عقب خواهند راند. هنگامی که بیش از 70 میلیون ایرانی به خیابان‌ها می‌آیند و با صدای بلند شعار سر می‌دهند، بدیهی است آمریکایی و غربی‌ها می‌ترسند و می‌دانند ملت ایران از حق خود دست بردار نیست./960/پ202/ص
ارسال نظرات