۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۷۵۳۰۹۹

مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت الله نمازی برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت الله نمازی برگزار شد
مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال ملکوتی آیت‌الله نمازی در مسجد الغدیر قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال ملکوتی آیت الله عبدالنبی نمازی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده سابق ولی فقیه در کاشان پنجشنبه شب ۱۷ اسفند پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد الغدیر قم برگزار شد.

این مراسم با حضور آیات حسینی بوشهری، میرباقری، حجت الاسلام والمسلمین نواب، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، اعضای جامعه مدرسین و مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد.

آیت الله میرباقری سخنران مراسم با اشاره به اینکه آیت الله نمازی از آغاز جوانی در وادی دفاع از امام زمان (عج) سختی‌های فراوانی کشید و در تبعیت از امام (ره) و مقام معظم رهبری مجاهدت‌های فراوانی داشت، اظهار کرد: آیت الله نمازی سعی کرد در راه دین دست دیگران را بگیرد و نخ تسبیح وی مردم داری و دلسوزی برای خلق خدا بود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه عالمی که برای خدا فداکاری کند برهمه جامعه حق پیدا می‌کند، گفت: عمل صالح آن چیزی است که مورد رضایت نبی اکرم صلی الله علیه و آله باشد و در این صورت هر عملی که انجام شود ثواب بهترین عمل را دارد؛ همراه بودن با امام علیه السلام سختی‌هایی دارد و کسانی که در دنیا خود را به امام برسانند می‌توانند دیگران را شفاعت کنند.

ارسال نظرات