۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۵۲۸۲۶
حجت الاسلام اسلامی فر در گفت‌وگو با رسا:

تبلیغات دشمن تأثیری در اراده ملت نداشت/ تمام تلاش منتخبان، حل مشکلات مردم باشد

تبلیغات دشمن تأثیری در اراده ملت نداشت/ تمام تلاش منتخبان، حل مشکلات مردم باشد
استاد سطح عالی حوزه با بیان اینکه حضور مردمی در انتخابات ۱۱ اسفند به دشمنان نشان داد که مردم پای کار نظام هستند، از لزوم افزایش تلاش و خدمت رسانی مسؤولان سخن گفت.

حجت الاسلام علی اسلامی فر از اساتید سطح عالی حوزه علمیه و نامزد خبرگان رهبری در خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مردم در انتخابات 11 اسفند حضور خوبی از خود نشان دادند، بیان داشت: مردم پای کار آمدند و مشارکت خوبی داشتند که این حضور پیامی به بیرون داشت به این معنا که فشارهای رسانه ای بر مردم تأثیر نگذاشته و باور آن ها را به سلامت نظام در انتخابات خدشه دار نمی کند.

وی در ادامه بر قدردانی مسؤولین و نمایندگان منتخب از رأی مردمی تأکید کرد و افزود: مردم ایران اسلامی با حضور خود پیامی نیز به مسؤولین داشتند و آن اینکه بیشتر کار کنند و برای مردم خدمت گزاری کنند. علی رغم تلاش رسانه ای دشمنان و بدخواهان مشارکت خوب بود اما نباید به این میزان قانع بود و لازم است که مسؤولین تلاش خود را بیشتر کنند.

حجت الاسلام اسلامی فر خطاب به نمایندگان منتخب مجلس، اظهار داشت: رأیی که اخذ کردید، تکلیف و وظیفه ایجاد می کند از این رو لازم است در اولین قدم نسبت به این رأی امانت دار بود و به وعده های خود در حیطه وظیفه عمل کنید اما اگر وعده ای را که در حیطه وظیفه خود نبوده، به مردم داده اید باید بدانید که اشتباه کردید.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس در هنگام قانون گذاری تأمل و مسائل و مشکلات نظام را رصد کنند، اظهار داشت: لازم است مشکلات رصد شود و نمایندگان با یک قانون خوب آن را حل کنند زیرا در مواردی خلأهایی وجود دارد که با قوانین جامع و کامل پر می شود. باید هم‌وغم نماینده مجلس این باشد که در راستای حل مشکلات مردم گام بردارد.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه رهبری معظم در خصوص دوره نمایندگی 4 سال را زمان خوبی برای خدمت گزاری ارزیابی کردند، افزود: اگر منتخبین ملت بخواهند پاسدار خون شهدا باشند، وظیفه دارند فرصت خدمت را مغتنم بدارند که برای دنیا و آخرت آن ها خوب است و اگر نتوانند از این فرصت استفاده کنند خسارتی برای ما و خود آن ها است از این رو باید نسبت به وقت 4ساله خود حساس باشند. همچنین لازم است خدماتی که صورت می گیرد را به مردم گزارش کنند.

وی در پایان با اشاره به رقابتی بودن انتخابات خبرگان، خاطرنشان کرد: در انتخابات اخیر، فضای رقابتی بین نمایندگان خبرگان ایجاد شد که یک رقابت  اخلاقی و دینی رقم خورد از این رو به عنوان یک شاگرد کوچک منتخبین از آن ها خواهش دارم به عنوان نماینده و منتخب مردم، ارتباط خود را با مردم بیشتر کنند و نکاتی که مردم می گویند بشنوند. درست است که این مهم در حیطه نماینده خبرگان نیست اما ارتباط با مردم بسیار خوب است و مردم انتظار دارند که نمایندگان خبرگان درخواست آن ها را به گوش مسؤولان برسانند.

ارسال نظرات