۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۵۲۶۶۳

مشکل امنیتی در حوزه های انتخابیه همدان گزارش نشد

مشکل امنیتی در حوزه های انتخابیه همدان گزارش نشد
رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اعلام اینکه مشکلی در حوزه امنیتی گزارش نشده است گفت: ۴هزار نیروی انتظامی و بسیج از صندوق ها و شعب اخذ رای حفاظت می کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن رضانیا در جمع اصحاب رسانه با قدردانی از مردم برای مشارکت بالا در انتخابات اظهار داشت: آنچه در کشور و استان رخ داده کار قشنگی بوده و حضور و مشارکت مردم عالی است، از این رو به مردم خود می بالیم.

وی با بیان اینکه شرمنده بزرگواری مردم می شویم چرا که در شعب از همه قشری آمده بودند و این باعث افتخار است چرا که این‌نشان می‌دهد همه ایران را دوست دارند مطرح کرد: خانواده میتوانند از لحظه رای دهی خود عکس بگیرند همچنین قرار است ما هم به بهترین عکسی که گرفته شود هدیه دهیم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اعلام اینکه مشکلی در حوزه امنیتی گزارش نشده است گفت: 4هزار نیروی انتظامی و بسیج از صندوق ها و شعب اخذ رای حفاظت می کنند.

وی با این توضیح که تخلفت خاصی صورت نگرفته چرا که با تخلفات به شدت برخورد می شود، از این رو حتی دستگیری هم داشتیم مطرح کرد: تا الان بیشترین حجم استفاده از مدرک هویتی کارت ملی با 85 درصد، شناسنامه 11 درصد و گواهینامه 3 درصد بوده است.

رضانیا با اشاره به اینکه تا این لحظه 51 درصد رای دهنده آقا و 49 درصد خانم ها هستند عنوان کرد:تا کنون 341 هزار نفر مشارکت کردند که در همین راستا حوزه های انتخابیه؛ همدان و فامنین با 115 هزار نفر،ملایر با 51 هزار نفر و بهار و کبودراهنگ‌ با 65 هزار نفر پیشتاز هستند.

375 شعبه آرا مردم همدان و فامنین را اخذ می‌کنند

مسلم مخفی، فرماندار همدان در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به روند شکل گیری هیئت های نظارت و اجرای انتخابات در شهرستان همدان اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان همدان 322 شعبه اخذ رای و در حوزه انتخابیه همدان و فامنین جمعا 375 شعبه فعال بوده و آرا مردم را اخذ می‌کنند.

فرماندار همدان با اعلام اینکه نزدیک به 8 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت و تامین کننده امنیت انتخابات در این رویداد ملی دخیل هستند مطرح کرد: در بحش تعرفه ها نیز به اندازه کافی و حتی 20 درصد بیش از نیاز، تعرفه به شعب واگذار شده است.

ارسال نظرات