۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۵۳۲

هنرمندان هم برای شرکت در انتخابات آمدند + عکس

هنرمندان هم برای شرکت در انتخابات آمدند + عکس
تالار وحدت از صبح امروز میزبان شعبه سیار اخذ رای هنرمندان شده و هنرمندان و اهالی هنر رای خود به صندوق مستقر در این تالار ریختند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با توجه به استقرار صندوق سیار ویژه در تالار وحدت با هدف هدف تسهیل شرایط برای اصحاب فرهنگ و هنر شهر تهران، انجام شده و از ساعت 10 تا 12 امروز جمعه 11 اسفند 1402 میزبان هنرمندان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

به این ترتیب از ابتدای آغاز بکار صندوق یاد شده هنرمندان و اهالی هنر امروز با حضور پای صندوق تالار وحدت رای خود را به صندوق ریختند؛ کورش زارعی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان با حضور در تالار وحدت رای خود را به صندوق ریخت.

بهرام توکلی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون نیز ضمن حضور در تالار وحدت و ریختن رای خود به صندوق مستقر در این تالار هموطنان را دعوت به مشارکت در انتخابات کرد؛ توکلی درباره حضورش در انتخابات به خبرنگار تسنیم گفت: من اگرچه از وضعیت موجود ناراضی هستم اما موضوع حضور در انتخابات موضوعی متفاوت است و باید در این انتخابات شرکت کنیم.

وی همچنین درباره افرادی که هنوز تصمیم به مشارکت نگرفته‌اند نیز گفت: درباره اینکه افراد برای انتخابات حضور داشته باشند یا نداشته باشند من نکته‌ای ندارم ولی همانطور که قبلا گفتم موضوع نارضایتی و انتخابات از هم جداست و بنظرم باید در انتخابات کشورمان شرکت کنیم.

ارسال نظرات