۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۷۵۱۹۶۷
نمایشگاه مطبوعات؛

انتخابات پرشور سبب افزایش توانمندی منتخبان ملت برای حل جدی مشکلات مردم می‌شود

انتخابات پرشور سبب افزایش توانمندی منتخبان ملت برای حل جدی مشکلات مردم می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به این که انتخابات، پیش برنده انقلاب اسلامی است، حضور مردم در انتخابات را موجب افزایش توانمندی منتخبان ملت برای حل جدی مشکلات مردم عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، انتخابات را پیش برنده انقلاب اسلامی عنوان و بیان داشت: در جهان انقلاب های مختلفی شکل گرفته است که آثار مختلفی بر محیط خود گذاشته اند اما انقلابی که به برون مایه هویت انسانی که موضوع فرهنگ است، توجه داشته و دارد، انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: اگر ما در این حوزه، سخنان پیش برنده و موثری نداشته باشیم، مطمئنا دچار غفلت بزرگی خواهیم شد و چرخش های دنیا، پیچ های تاریخی و جابه جایی مراکز قدرت، فرصت بزرگی را برای جریان فرهنگی اسلام - که ایران، مهمترین و اصیل ترین این جریان ها است- برای اثرگذاری فراهم کرده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به نقش حوزه های علمیه در اثرگذاری اظهار داشت: غفلت کردن حوزه های علمیه از این نقش، مشغول شدن به موضوعات جزئی و فراموش کردن رسالت کلی حوزه های علمیه، آسیب هایی به دنبال خواهد داشت که ممکن است جبران ناپذیر باشد.

انتخابات سبب افزایش توانمندی منتخبان ملت برای حل جدی مشکلات مردم است

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی جریان رقیب نظام و انقلاب اسلامی در بین جریان های داخلی، هیچ تفاوتی قائل نیست بیان داشت: تریبونی که انقلاب اسلامی برای حوزه های علمیه برای ترویج نظرات بنیادین انقلاب اسلامی عنایت کرده است، باید توسط حوزویان بیش از پیش قدر دانسته شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور، شرکت باشکوه مردم در پای صندوق های رای را موجب افزایش توانمندی منتخبان ملت برای حل جدی مشکلات مردم عنوان کرد.

ارسال نظرات