۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۵۱۷۴۶
نمایشگاه مطبوعات؛

لزوم فعالیت همگانی در راستای بالابردن مشارکت و رقابت/خبرگزاری رسا، رسانه ای ممتاز با اثرگذاری کم نظیر

لزوم فعالیت همگانی در راستای بالابردن مشارکت و رقابت/خبرگزاری رسا، رسانه ای ممتاز با اثرگذاری کم نظیر
مدیرعامل خبرگزاری فارس با تأکید بر وظیفه همگانی در جهت بالابردن مشارکت و رقابت انتخاباتی، بروز نزاع میان گروه های انقلابی در آستانه انتخابات را تقبیح کرد و این دعواها را ناشی از دنیا طلبی دانست.

پیام تیرانداز، مدیر عامل خبرگزاری فارس با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران ضمن آشنایی با روند فعالیت های این رسانه حوزوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، لازمه یک کار خوب خبری را علاوه به کار بستن تکنیک و علم خبرنگاری و رسانه، اتخاذ مبنای درست در جهت گیری ها عنوان کرد و گفت: مهم ترین ضعف رسانه ها نداشتن مبنا است و غالب رسانه ها با این مشکل رو به رو هستند.

وی افزود: خبرگزاری رسا در این زمینه یک مزیت ممتازی نسبت به دیگر رسانه ها و خبرگزاری ها دارد و با مبنای درستی که در پیش گرفته اثرگذاری کم نظیری دارد و خواهد داشت.

مدیرعامل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسا را رسانه ای انقلابی و دارای ظرفیت بالای اثرگذاری دانست و بر لزوم ترسیم زمینه های همکاری مشترک از سوی خبرگزاری فارس با این رسانه حوزوی تأکید کرد.

تیرانداز در ادامه کار خبری و رسانه ای را از وظایف غیرقابل انفکاک از روحانیت خواند و از فعالیت تخصصی خبرگزاری رسا در زمینه حوزه و روحانیت تقدیر کرد.

وی بر ضرورت فعالیت همه مردم و مسئولان در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بالا رفتن مشارکت و رقابت در انتخابات تأکید کرد و بیان داشت: همه مسئولان و مردم اعم از مادران و فرزندان و... باید برای بالا رفتن مشارکت و داغ شدن رقابت ها تلاش کنند و در این مدت زمان اندک تا انتخابات اگر ضرورت حضور مردم و نتیجه عدم حضور برای مردم روشن شود، بسیار اثرگذار خواهد بود.

تیرانداز نزاع و بروز اختلاف در میان گروه های مختلف جبهه انقلاب را ناشی از غفلت از مسائل مهم تر و حضور شیطان عنوان کرد و اظهار داشت: همه ما به نوعی امتحان می شویم، برخی با پول و برخی با قدرت و برخی با چیز های دیگر. اگر ریشه ی این اختلافات را بررسی کنیم غالبا به دنیا طلبی خواهیم رسید.

ارسال نظرات