۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۵۱۶۵
امام جمعه جغتای سبزوار:

مردم در 22 بهمن باردیگر وفاداری خود را به انقلاب نشان می دهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جغتای سبزوار گفت: حضور مردم برای پاسداری از انقلاب همواره با اهمیت بوده اما امسال اهمیتش به مراتب بیشتر و مهمتر از سالهای گذشته است.
مردم در 22 بهمن باردیگر وفاداری خود را به انقلاب نشان می دهند
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سبزوار نیوز، حجت الاسلام موحدی پور، امام جمعه جغتای  گفت: هر زمانیکه مردم حضور بیشتری در صحنه داشته‌اند ضریب امنیت کشور را بالا برده و باعث عقب نشینی دشمنان شده‌اند.

وی افزود: دشمن منتظر است در مانور 22 بهمن که به تعبیر مقام معظم رهبری، روز عید فطر ما مسلمانها است در صف های بهم فشرده مردم فاصله ایجاد کند، اما هرگز نخواهد توانست.

حجت الاسلام موحدی پور تاکید کرد: دشمن همواره از اعتقادات راسخ مردم ضربه خورده است و کینه منافقین به خاطر باورهای دینی و اعتقادی مردم است.

امام جمعه جغتای حضور مردم را بیعت با آرمانهای دینی و ارزشهای انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و گفت: امسال دخالت های بیکانگان در امور داخلی کشور را شاهد بودیم و حضور یکپارچه مردم در 22 بهمن نقطه عطفی بر ادامه راه انقلاب و آرمانهای امام خمینی ره خواهد بود.

وی یادآور شد: دشمن همواره در تصمیمات علیه نظام نتیجه انتخابات را بررسی کرده و سپس تصمیم گرفته در انتخابات ریاست جمهوری نیز با توجه به اغتشاشات به عمل آمده طمع ورزی کرده، اما حضور حداکثری مردم در حماسه نهم دی ماه و نیز حضور یک پارچه در راه پیمایی 22 بهمن تودهنی خوبی به استکبار جهانی و بدخواهان به نظام بوده و خواهد بود.

وی با تاکید بر نقش سرنوشت ساز مردم یادآور شد: دشمن به اغتشاشات کوچک خیابانی دل بسته بود، اما حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی و به تبع آن در 22 بهمن تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کرده و خواهد نمود.

امام جمعه جغتای با توصیه به نخبگان سیاسی گفت: اگر تا کنون نتوانسته اند خودشان را قانع کنند تا به صفوف مردم بپیوندند و با مردم یکی بشوند در این فرصت باقی مانده به جمع صمیمی مردم و یاران انقلاب بیایند و بدانند، ملت هوشیار و بیدار ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب همچنان محکم ایستاده‌اند و فرصت توطئه را به هیچ کس نخواهند دادند.

حجت الاسلام موحدی پور تصریح کرد: فریب خوردگان اگر با ملت همگام و هم صدا نشوند مردم به آنها رحم نخواهند کرد و از آنها عبور می کنند و با تمام وجود از انقلاب اسلامی، آزادی، استقلال و نظام اسلامی پاسداری می‌کنند./917/د103/ص

ارسال نظرات