۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۵۱۴۰۲

انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن فلسفه اسلامی حوزه علمیه قم + اسامی

انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن فلسفه اسلامی حوزه علمیه قم + اسامی
نخستین مجمع عمومی انجمن فلسفه حوزه با هدف انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان با حضور هیئت موسس انجمن در شهر قم تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین مجمع عمومی انجمن فلسفه حوزه با هدف انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان با حضور هیئت موسس انجمن در شهر قم تشکیل شد.

در این مراسم که با حضور اساتید و فضلای فلسفه و علوم عقلی و با حضور اعضای هیئت موسس انجمن و آیات و حجج اسلام والمسلمین احمد بهشتی، غلامرضا فیاضی، علی اکبر رشاد، محمدباقر تحریری و عسگر دیرباز برگزار شد.

سخنرانان ضمن اشاره به اهمیت حکمت و فلسفه اسلامی و نقش و کارکردهای آن در دفاع از دین و ضرورت امتداد بخشی فلسفه به ساحات و صحنه های حیات و توسعه و تقویت فلسفه های مضاف به علوم و امور بر ضرورت بسط جلسات و کرسی های درس و تاثیرگذاری اساتید و فضلای فلسفی بر روند و جریان فلسفه و رشته های فلسفی در کشور تاکید کردند.

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمدرضا برته دبیر انجمن های علمی حوزه علمیه، گزارش مختصری از تعداد انجمن های علمی حوزه و نحوه ثبت انجمن علمی فلسفه اسلامی را تشریح کرد.

نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن علمی فلسفه حوزه علمیه برای تعیین ارکان هیئت مدیره شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در شهر مقدس قم تشکیل خواهد شد.

پایان بخش این مراسم روند رای گیری از نامزدهای هیات مدیره و بازرسین بود که انجام شد و نتایج این انتخابات بدین شرح اعلام می گردد:

اعضای هیئت مدیره:

استاد علی اکبر رشاد(نماینده هیئت موسس در هیئت مدیره)
حجت الاسلام محمد جواد رودگر
حجت الاسلام علی فضلی
حجت الاسلام مسعود اسماعیلی
حجت الاسلام یار علی کرد فیروزجایی
حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز
حجت الاسلام عسگری سلیمانی امیری

بازرسین:

حجت الاسلام امیر عباس اکبری
جناب آقای مصطفی احمدی

ارسال نظرات