۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۵۱۰۳۶
مدیر امنیتی در آیین اختتامیه جشنواره کتاب سال فرق ادیان اقوام و مذاهب:

وضعیت و پیشرفت های ما در مبارزه با جریان های انحرافی قابل مقایسه با قبل نیست

وضعیت و پیشرفت های ما در مبارزه با جریان های انحرافی قابل مقایسه با قبل نیست
بعد از کرونا رشد چشمگیر جریان های انحرافی را شاهد بودیم و پیشرفت های امروز و وضعیت کنونی ما در مبارزه با فرقه ها قابل مقایسه با قبل نیست.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مدیر امنیتی در دومین جشنواره کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: پیشرفت های امروز و وضعیت کنونی ما در مبارزه با فرقه ها قابل مقایسه با قبل نیست که البته در مقابل، جریان های انحرافی هم رشد چشمگیری داشتند.
 
وی افزود: بعد از کرونا رشد چشمگیر جریان های انحرافی را شاهد بودیم و فقط در مورد یک کتاب که کاملا ساختار فرقه ای دارد شاهد نوبت چاپ ۱۲۴ آن چه قانونی و چه غیرقانونی بودیم.
 
مدیر امنیتی بیان داشت: در کتابفروشی ها و حتی کتابفروشی های نزدیک به اماکن مذهبی قم بعضا کتب فرق و نحله های انحرافی مشاهده و ترویج می شوند.
 
وی افزود: حوزه و قالب مکتوب منشا اثر از صدر اسلام تا امروز بوده و هرکجا انحراف و یا هدایتی صورت پذیرفته با ابزار مکتوب بوده است و لذا این بخش مکتوب باید مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیر امنیتی اظهار داشت: در بازرسی از داروخانه های تحت اختیار فرق ضاله داروهای غیرمجاز مانند قرص سقط جنین و... پیدا شده است.
ارسال نظرات