۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۴۱۰۴۱
نماینده ولی فقیه در سپاه تهران:

صدا و سیما نسبت به اصلاح سبک زندگی اهتمام بیشتر داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، صدا و سیما را مهم ترین رسانه در اطلاع رسانی به مردم عنوان و گفت: در بحث سبک زندگی و نیز تربیت افرادی برای آموزش آن، باید فرهنگ سازی بیشتری در رسانه ملی انجام شود.
صدا و سیما نسبت به اصلاح سبک زندگی اهتمام بیشتر داشته باشد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تهران، پیش از ظهر امروز در پنجمین دوره آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین در مشهد مقدس، گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای منطقه با آلت دست قرا ر گرفتن در برابر نظام سلطه گری و نیز ایجاد جریان های متعدد قومیتی، دشمنی خود را نشان دادند.
 
 
وی با معرفی برخی جریان های ایجاد شده در بعد از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جریان های پانتوکردیسم، پانتوترکیسم، جریان پانتوعربیسم از جمله جریان های قومیتی حاصل از عملکرد گروه های غیر انقلابی در کشور بود.
 
 
نماینده ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با تأکید این که باید هوشیارانه عمل و از ایجاد اختلاف بین اقشار مختلف جلوگیری کرد، گفت: دشمنان اسلام سعی در ایجاد تفرقه بین مسؤولان نظام حکومتی و مردم دارند پس کسی که به دنبال تفرقه افکنی است در واقع از تفکر آمریکایی تغذیه می کند.
 
 
حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: ایجاد جریان در هر کشوری دارای دو منشاء داخلی و خارجی است که باید نسبت به جریان های داخلی مراقبت بیشتری داشت چرا که انحراف و اختلال بخش مختلف حکومت از داخل به وجود می آید.
 
 
وی با اشاره به این که صدا و سیما به عنوان مهم ترین رسانه در اطلاع رسانی به مردم محسوب می شود، تأکید کرد: در بحث سبک زندگی  و نیز تربیت افرادی برای آموزش آن، باید فرهنگ سازی بیشتری در رسانه ملی انجام شود./844/پ202/ب5
ارسال نظرات