۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۷۵۰۵۵۴

تسلیت نماینده ولی فقیه در کاشان در پی ارتحال آیت الله نمازی

تسلیت نماینده ولی فقیه در کاشان در پی ارتحال آیت الله نمازی
اصفهان- نماینده ولی فقیه در کاشان گفت:آیت الله نمازی مجاهدی که با خدمت در مسئولیت‌های سنگین و متعدد کشوری و منطقه‌ای برای خود پاداش حسن و کریم و عظیم فراهم ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در پیامی ارتحال آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه و نماینده سابق ولی فقیه در کاشان را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

علماء اعلام، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب ارجمند، مسولان گرانقدر، جوانان عزیز و عموم مردم قدر شناس منطقه کاشان دامت تاییداتهم

خبر ارتحال امام جمعه عالم و نماینده خدوم امام المسلمین دام ظله در منطقه کاشان حضرت آیت الله نمازی رضوان الله علیه همه ما را داغدار کرد.

عالمی که با زیور ایمان و علم از خداوند متعال ترفیع گرفت:

مجادله/۱۱: یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات

مجاهدی که با خدمت در مسئولیت‌های سنگین و متعدد کشوری و منطقه‌ای (اصفهان. یزد. کهکیلویه وبویر احمد. چهار محال و بختیاری) برای خود پاداش حسن و کریم و عظیم فراهم ساخت:

کهف/۲: ویبشر المومنین الذین یعملون الصالحات ان لهم اجرا حسنا
یس/۱۱: من اتبع الذکر و خشی الرحمن بالغیب فبشره بمغفره و اجر کریم
آل عمران/۱۷۲: للذین احسنوا منهم و واتقوا اجر عظیم
و با دفاع از ولایت الهیه مبغوض کفار و منافقان شد که:
آل عمران /۱۱۹ قل موتوا بغیظکم

اینجانب ضمن تسلیت به محضر نورانی امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم دام ظله العالی و حوزه‌های علمیه و ملت عظیم الشان به ویژه استان‌های خدمت و به خصوص؛ استان شهید پرور اصفهان و مردم شکور منطقه کاشان و خانواده مکرم و فرزندان داغدارشان؛ برای روح آن عالم عامل همجواری با امیر مومنان علیه السلام مسئلت میکنم.

هرچند از اجر تشییع جنازه در کاشان محروم شدیم، اما به توفیق الهی و با همت والای شما مردم، بر شکوه تشییع قم افزوده خواهد شد و در اولین فرصت ممکن با حضور خانواده آن مرحوم در مصلای کاشان از مقام شامخ آن ذخر الاعلام تجلیل خواهد شد./۱۳۰۷/

سید سعید حسینی
۹ بهمن ۱۴۰۲

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات