۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۷۵۰۳۶۴
امام جمعه موقت خرم آباد:

مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و انسجام کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و انسجام کشور است
حجت الاسلام شمسی فر تأکید کرد: انتخابات یک تکلیف شرعی و عقلی بوده و مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و انسجام کشور است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی الغدیر به بیان اهمیت انتخابات اشاره کرد و اظهارداشت: انتخابات یک تکلیف شرعی و عقلی بوده و مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و انسجام کشور است. 

حضور مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه دشمنان است

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به مسئله دشمن شناسی افزود: دشمنان و در رأس آنها آمریکا در تلاش برای ناامید کردن مردم در عرصه‌های مختلف هستند، اما مردم ما با بصیرت و آگاهی و حضور حداکثری در انتخابات نقشه‌های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام شمسی فر به ۱۲ بهمن سالروز بازگشت امام راحل به وطن بعد از ۱۵ سال تبعید اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد و دراین راه با تلاش و کمک مردم انقلابی توانست اسلام ناب را به دنیا معرفی کند و از آنجایی که این راه، راه حق است از دشمنان هراسی به دل راه ندادند.

حجت‌الاسلام شمسی فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کشور گفت: اعتکاف فرصتی دوباره برای نزدیکی به خدا و پاکی از گناه و آماده شدن برای ورود به ماه رمضان است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات