۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۷۴۹۹۶
ابتدای سال آینده؛

سومین مرحله آزمون حج روحانیون اهل سنت سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان از برگزاری سومین مرحله آزمون حج روحانیون حنفی مذهب استان، ابتدای سال آینده در چابهار خبر داد .
حجت الاسلام احمد براتي، معاون فرهنگي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در امور اهل سنت سيستان و بلوچستان
حجت الاسلام احمد براتی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، اظهار داشت: سومین مرحله آزمون حج روحانیون حنفی مذهب این استان در ابتدای سال آینده در چابهار برگزار می شود .

وی، افزود: این آزمون با همکاری مدیریت اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان به منظور گزینش معین و معینه کاروانهای حج و عمره اهل سنت برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام براتی، بیان داشت: به منظور ایجاد آمادگی روحانیون برای شرکت در این آزمون، برای نخستین بار از سوی مدیریت اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری دوره آموزشی تمهیدی پیش بینی شده است .

وی، اعلام کرد: داوطلبان شرکت در این دوره آموزشی و آزمون با مراجعه به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در سطح استان سیستان و بلوچستان میتوانند حداکثر تا 20 اسفند ماه سالجاری ثبت نام کنند .

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: دوره آموزشی تمهیدی از روز دوشنبه 23 فروردین ماه تا اول اردیبهشت و همچنین هفتم تا پانزدهم اردیبهشت سال آینده در شهرستان چابهار آغاز و آزمون مربوطه نیز 16 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات