۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۷۴۹۵۲۷
حجت الاسلام جوکار:

داعش پادوی صهیونیست های مستأصل در منطقه است

داعش پادوی صهیونیست های مستأصل در منطقه است
امام جمعه پاکدشت گفت: حادثه تروریست کرمان نشان داد داعش پادوی صهیونیست های مستأصل در منطقه است.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا جوکار امام‌جمعه پاکدشت در خطبه‌های سیاسی و دشمن شکن این هفته با اشاره به شناسایی عوامل دخیل در خادثه تروریستی کرمان توسط اطلاعات اظهارداشت: تاکنون توسط اطلاعات ۶۰نفر دخیل در حادثه تروریستی کرمان دخیل بوده شناسایی و دستگیرشدند این روند شناسایی همچنان ادامه دارد. حادثه تروریستی غمبار کرمان نشان داد داعش پادوی منطقه صهیونیست هاست.
 
وی در ادامه به گرفتن نفتکش آمریکایی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: نفتکش آمریکایی به ازای نفتکش مصادره شده ایرانی در دریای عمان توسط دریا مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران با دستور قضایی انجام شده است و این حرکت به معنای این است که ایران تحمل ظلم و مستکبر و استکبار را ندارد.
 
حجت الاسلام جوکار در ادامه به اقدام شتابزده اخیر آمریکا و انگلیس در هدف قرار دادن ۱۱نقطه در یمن اذعان داشت: این اقدام شتاب زده آمریکا و انگلیس نشان دهنده استیصال این کشور‌ها در حال و روز بد اسرائیل است صهیونیست‌ها در کوچه‌های غزه گرفتار شدند و راه فرار ندارند، سخنگوی یمن به صراحت بیان کرد، ما در کنار مردم غزه هستیم یا غزه آزاد می‌شود یا ماهم در کنارشان شهید می‌شویم.
 
خطیب نمازجمعه پاکدشت در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو ایران اسلامی خاطرنشان کرد: اخلاق مدار بودن، جلوگیری از تخریب و قانون مداری باید از جمله ویژگی‌های کاندید‌ها باشد کسی که از ابتدای تبلیغ قانون گریزی کند پس از رای اوردن دست به کار‌های غیرقانونی بزرگتری می‌زند. مردم خرید‌های رای را با مستندات به ستاد انتخابات شهرستان گزارش کند، زیرا خرید رای توهین به شعور و فهم سیاسی مردم است. 
 
حجت الاسلام جوکار در پایان یادآورشد: تاکنون ۱۱هزار کاندیدا تایید صلاحیت شدند که این به معنای رقابت ۳۸نفر در ازای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
ارسال نظرات