۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۷۴۹۱۰۱
امام جمعه پاکدشت:

بیانیه داعش نشانگر استیصال اسرائیل از ترور کور در کرمان است

بیانیه داعش نشانگر استیصال اسرائیل از ترور کور در کرمان است
حجت الاسلام جوکار گفت: صهیونیست ها داعش را در حادثه تروریستی کرمان قربانی کردند، زیرا ترور کور و رویه واقعی آنها در راستای کشتار بیگناهان را بیش از پیش در جهان نشان داد. 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضاجوکار در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرار رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: زن انقلابی و اسلامی جامعه ساز و تمدن ساز و انسان ساز است و در برعکس مقابل نگاه غرب به عنوان ابزار زنان در جامعه اسلامی جایگاه والا و اولا دارندبا توجه به ظرفیت بانوان فعال در شهرستان تشکل "بانوان کُنشگر " در پاکدشت بزودی افتتاح می شود.
 
امام جمعه پاکدشت با اشاره به جایگاه شهدا گفت: شهدا محور همدلی و مهربانی و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی محور وحدت اسلام و مردم جهان است ایشان با خون خود مسیر و مکتبش را در جهان ترویج کرد و همچنان این مکتب مرزهای جهان را درمی نوردد.
 
حجت الاسلام جوکار در ادامه با اشاره به هراس دشمن از نام و یاد حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: دشمن از نام و مزار و زائران و مکتب سپهبد حاج قاسم سلیمانی هراس زیادی دارد و برای از بین بردن این مکتب در حال دست و پا زدن در پاتلاق ایجاد کرده در غزه توسط خود است، آنها داعش را در جریان حادثه تروریستی کرمان قربانی کردن زیرا ترور کور اسرائیل به جواب نرسید و رویه واقعی آنها در راستای کشتار بیگناهان و زنان و کودکان را بیش از پیش در جهان نشان داد. 
 
خطیب نمازجمعه پاکدشت ادامه داد:  نوع نگارش بیانیه و زمان ۳۰ساعته پس از حادثه تروریستی کرمان به داعش نمی خورد و این نشان دهنده استیصال حامیان اسرائیل پس از دیدن ترور کور صهیونیستی بود که مجبور شدن این جنایت را محکوم کنند و خود اسرائیل که در حیرت بی ثمری ترور انجام شده قرار گرفته هیچ نظری نداد و داعش را به میدان انداخت تا کار نکرده را به گردن بگیرد.
 
وی در ادامه اذعان کرد: اسرائیل در ترور کور در ۳کشور لبنان، عراق و ایران به دنبال جلوگیری از ۲راهبرد جمهوری اسلامی ایران بود که به نتیجه نرسید. فرسایشی کردن جنگ غزه و سراسیمه کردن مسئولان کشور برای ورود مستقیم به جنگ با اسرائیل ۲راهبردی بود که اسرائیل به دنبال ان بود که تیرش به سنگ خورد، راهبرد جمهوری اسلامی جنگ فرا فلسطین هزار خنجر است و شیر فرزندان انقلاب در مقاومت و یمن و لبنان و عراق اجازه این حرکت را از اسرائیل گرفتند و امروز باتلاق ایجاد شده توسط اسرائیل نفس خودش را می گیرد و بزودی شاهد از بین رفتنش خواهیم بود.
 
امام جمعه پاکدشت در ادامه با اشاره به یاوه گویی برخی در داخل کشور و تطهیر اسرائیل از جنایتش در کرمان گفت: چگونه این افراد در قالب استاد دانشگاه دیده های جهان را به سخره می گیرند و جملاتی نادرست بیان می کنند از مسئولان درخواست پیگیری این موضوعات را داریم و یا افرادی که حادثه تروریستی کرمان را کار خود نظام دانستند با این افراد حتما برخورد شود.
 
حجت الاسلام جوکار در پایان خطبه این هفته با اشاره به کشف حجاب کردن عده معدودی در شب و پیاده روی در میدان اصلی شهرستان خاطرنشان کرد: آلودگی بصری و بیداری در پاکدشت توسط افرادی خارج از شهرستان ایجادمی شود. من از شورای تامین پاکدشت می خواهم تا مقابل خودروهایی که از خارج شهرستان زنهای کشف حجاب کرده را به میدان اصلی شهرستان می اورند تا در مقابل دریافت مبلغ ناچیز به عفت و عفاف و حجاب شهرستان ضربه بزنند برخورد کنند و این مسئله شوم و خطرناک ی که عفت خانواده های شهرستان را تهدید و مورد هدف قرار داده را پاک کنند
ارسال نظرات