۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۷۴۷۷۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نیاز استان لرستان، اشتغال پایدار است

نیاز استان لرستان، اشتغال پایدار است
حجت الاسلام شاهرخی نیاز لرستان را اشتغال پایدار خواند و گفت: باید سازو کاری صورت بگیرد که تلاش ها به نتیجه برسد و اشتغالی که بتواند جوانی جمعیت را رقم بزند اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در جلسه بررسی بسته‌های پیشنهادی استان در قالب قرارگاه اشتغال به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: توجه به استان هایی که عقب ماندگی بیشتری دارند و از توسعه نامتوازن رنج می برند از سیاست دولت انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در دولت کنونی وضعیت به شکل دیگری شده است و باید سازو کاری صورت بگیرد که تلاش ها به نتیجه برسد.

وی تاکید کرد: باید طرح های نیمه کاره تکمیل شود و واحدهایی که نیمه فعال هستند نسبت به فعالیت کامل آنها اقدام صورت گیرد .

امام جمعه خرم آباد به شرایط استان اشاره و بیان کرد: لرستان نیاز به اشتغال پایدار دارد، اشتغالی که جوانی جمعیت را رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج و تبیین سبک زندگی علوی، فاطمی و حسینی لازم است که در استان شکل بگیرد و برخی رویدادهای استان های دیگر را جبران کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: ارائه تسهیلات خوب است ولی جای نیاز اصلی را نمی گیرد، نیاز اصلی لرستان اشتغال پایدار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: استان لرستان 3 درصد سنگ های تزیینی دنیا و 28 درصد سنگ های تزیینی کشور را دارد و باید در معادن کاری کنیم که کشور فقط متکی به نفت نباشد و متکی به فرآورده های دیگری باشد و تصمیماتی اتخاذ شود.

وی با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه گفت: در جامعه نیاز به امیدآفرینی داریم و باتوجه به پیش رو بودن انتخابات امیدآفرینی می تواند در بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاثیر گذار باشد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات