۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۴۵۶۸۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

فراخوان جذب مبلغ فضای مجازی در استان لرستان

فراخوان جذب مبلغ فضای مجازی در استان لرستان
حجت الاسلام ولی پور با اشاره به اعلام فراخوان جذب مبلغ فضای مجازی در استان لرستان، گفت: از بین طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران استان مبلغ ویژه فضای مجازی جذب می شود.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حوزه علمیه لرستان از بین طلاب خواهر و برادر مبلغ ویژه فضای مجازی جذب می کند.

معاون تبلیغ حوزه علیمه لرستان با بیان اینکه طلاب باید ساکن استان لرستان باشند، افزود: طلاب سطح یک به شرط اشتغال به دروس سطح 2 می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی دیگر شرایط پذیرش مبلغ در این طرح را قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه عنوان کرد و گفت: طلاب خواهر و برادر که تمایل به فعالیت تبلیغی و فرهنگی در فضای مجازی دارند، می توانند با توجه به مهارت ها و تخصص های فوق درخواست خود را جهت همکاری با معاونت تبلیغ حوزه علمیه از طریق لینک ذیل https://btid.org/fa/news/221162)ثبت نمایند.

حجت الاسلام ولی پور محور فعالیت مبلغان فضای مجازی را رصد و پایش فضای مجازی، تولید محتوا خام ویژه محیط های اینترنتی شامل پاسخ به شبهات و سوالات، مقاله اینترنتی، متن کوتاه و... عنوان کرد.

وی تولید محصولات چند رسانه ای را دیگر محور فعالیت مبلغان فضای مجازی عنوان کرد و گفت: این محور شامل گرافیک( عکس نوشته، اینفوگرافیک، پوستر و کاراکتر)، ویدئو( کلیپ فتوکلیپ، موشن گرافیک و انیمیشن)و صوت(پاکدستو گویندگی) است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات