۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۴۷۱۷۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

وحدت از ضروریات نیروهای انقلابی است

وحدت از ضروریات نیروهای انقلابی است
حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی با اشاره به ضرورت وحدت بین نیروهای انقلاب، گفت: منیت و هواهای نفسانی باعث به وجود آمدن شکاف بین مسئولان و عدم انسجام نیروی انقلاب می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در نشست ماهانه علما و روحانیون آذرشهر با اشاره به جنگ نرم دشمن در فضای مجازی افزود: در جنگ نرم دشمن درصدد تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم و ایجاد شبهه و تردید در اذهان هستند که لازمه آن روشنگری و جهاد تبیین است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب، گفت: کار نمایشی ممنوع است، رسالت ما این که با تمام توان و قدرت از انقلاب دفاع کنیم؛ اقتدار ما در حل مشکلات مردم است همان مردمی که هرجا احساس خطر کردند به میدان آمدند.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به جریان طوفان الاقصی، اظهار داشت: اسرائیلی که به امنیت و گنبد آهنین خود می بالید در این عملیات طوفان الاقصی خرد و ابهت توخالی رژیم صهیونیستی به دنیا آشکار شد.

 دبیر شورای زکات آذربایجان شرقی با بيان اينكه پرداخت به موقع زكات به عنوان يك فريضه واجب ديني نيازمند فرهنگ سازي در بين مردم است، گفت: اصل ماموریت زکات محرومیت زدایی است اگر زکات احیا شود امنیت حاصل می شود.

حجت الاسلام محمد زاده افزود: وظیفه روحانیون و علما و مسئولان احیای فرهنگ زکات در بین مردم است که اگر این اتفاق رخ دهد بیکاری در جامعه حل شده است و امنیت روانی و اجتماعی حاصل می شود.

نشست ماهانه علما و روحانیون شهرستان آذرشهر با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان، و جمعی از مسئولان ادارات، در بیت امام جمعه آذرشهر برگزار شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات