۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۷۴۶۷۹۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جهاد تبیین تنها برای متولیان فرهنگی نیست

جهاد تبیین تنها برای متولیان فرهنگی نیست
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم حل مشکلات پیش رو با جهاد تبین اشاره کرد وگفت: جهاد تبیین تنها برای متولیان فرهنگی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات استان اصفهان، کاشان و آران و بیدگل گفت: از اینکه خداوند شما را به عنوان خادم اهل بیت(ع) انتخاب کرده است، خداوند را شاکر باشید.

وی با اشاره به دو مسؤولیت و مأموریت خادمان اهل بیت(ع) در توسعه عتبادت مقدسه و مدیریت موکب‌های اربعین حسینی در کربلای معلی افزود: این دو مسؤولیت برای خادمان اهل بیت (ع) یک موهبت الهی است که باید قدر و منزلت جایگاهی را که خداوند به شما داده است بدانید و خداوند را شاکر باشید.

به گفته وی اگر برای نعمت‌هایی که خداوند برای قرار داده است شاکر نباشیم خداوند نعمت‌های خودش را از ما خواهد گرفت و این سنت تخلف ناپذیر خداوند است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان باید حداکثر بهره برداری را داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم حل مشکلات پیش رو با جهاد تبین اشاره کرد و گفت: اگر رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین تاکید دارد برای این است که جهاد تبیین تنها برای متولیان فرهنگی نیست.

وی هزینه برای عتبات عالیات را فراتر از هزینه‌های دیگر دانست و با بیان اینکه ما هر چه داریم از اهل بیت (ع) داریم، اظهار داشت: همسر گرامی حضرت آیت الله جوادی آملی طلا‌های خود را برای ستاد بازسازی عتبات عالیات فرستاد و تنها درخواست آیت الله جوادی آملی این بود که طلا‌ها را برای تبدیل به خشت طلا و ساخت گنبد امام حسین(ع) ذوب کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات