۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۴۶۲۲۸
امام جمعه دورود:

طلاب به ترویج فرهنگ کتابخوانی میان نسل نو بپردازند

طلاب به ترویج فرهنگ کتابخوانی میان نسل نو بپردازند
حجت الاسلام قائدرحمتی ترویج فرهنگ کتابخوانی را نیاز جامعه خواند و گفت: طلاب در عرصه تبلیغ باید به ترویج و تبیین فرهنگ کتابخوانی بین نسل نو بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمد قائدرحمتی، ظهر امروز در نشست علمی پژوهشی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران دورود گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز جامعه است.

امام جمعه دورود با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران طلبه افزود: طلاب در عرصه تبلیغ باید به ترویج و تبیین فرهنگ کتابخوانی بین نسل نو بپردازند.

وی مطالعه و خواندن کتاب را اصلی ضروری خواند و گفت: افرادی که با کتاب مانوس شوند و دائم مطالعه می کنند بعد از مدتی خودشان صاحب نظر می شوند.

حجت الاسلام قائدرحمتی با تاکید بر اینکه طلاب باید کتب مختلف را مطالعه کنند تا فکر از جمود خارج شود، خاطرنشان کرد: طلاب به مطالعه کتبی همچون کتب شهید آوینی که بسیار مطالب زیبایی در آن آمده است، توجه نمایند.

وی در پایان این نشست به بیان مباحث مربوط به سیر مطالعاتی کتاب طرح کلی اندیشه ی اسلامی پرداخت و گفت: مطالعه این کتب و افزایش سطح اطلاعات علمی و عمومی برای موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ ضروری است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات