۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۷۴۶۰۷۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جنایت رژیم صهیونیستی در غزه سبب بیداری ملت‌های آزاده جهان شده است

جنایت رژیم صهیونیستی در غزه سبب بیداری ملت‌های آزاده جهان شده است
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه ظالم و حامی ظالم و ساکتین همه در این جنایت شریک هستند، گفت: همه آن‌هایی که ساکت اند در این ظلم شریک هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در کاشان در تجمع کاشانی در حمایت از مردم مظلوم غزه، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: همه آن‌هایی که امروز در برابر جنایات اسرائیل غاصب سکوت کرده اند، در این ظلم شریک هستند.

وی افزود: تجمع امروز ملت ایران در سراسر کشور این پیام را برای جبهه مقاومت دارد که میلیون‌ها جوان ایرانی آماده حضور در جبهه مقاومت هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: ملت شهید پرور ایران همان گونه که در دفاع مقدس شهید و جانباز دادند، امروز نیز برای حضور در جبهه مقاومت و شهادت در راه اسلام آماده هستند.

وی افزود: ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی اسرائیل درغزه سبب بیداری ملت‌های آزاده جهان شده است به طوری که در کشور‌های آمریکا و اروپا حتی دانش آموزان در تجمعات ضد صهیونیستی شرکت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تأکید براینکه دشمنان اسلام توان محو کردن یاد خدا را ندارند، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی باید پاسخ بدهد به کدامین گناه هر ۱۰ دقیقه یک کودک فلسطینی و هرچهار دقیقه یک فلسطینی را به شهادت می‌رساند.

وی با بیان اینکه چرا وجدان‌های خفته دنیا و مسلمان نما‌ها از خواب غفلت بیدار نمی‌شوند متذکر شد: این نخستین پیام اجتماع ملت ایران به مسلمان و غیر مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه نتانیاهو و بایدن با این جنایات آبروی حضرت عیسی و موسی را برده اند، گفت: این ننگ را به کجا خواهید برد که وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند باید آب و برق به روی مردم غزه قطع شود و از سوی دیگرنماینده پارلمان اسرائیل اعلام می‌کند باید غزه را به آتش بکشیم تا یک نفرهم زنده نماند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بایدن رئیس جمهور آمریکا را در تمام این جنایات شریک دانست و با بیان اینکه هر روز ۳۵۰ میلیون دلار برای جنگ هزینه کرده است افزود: ظالم و حامی ظالم و ساکتین همه در این جنایت شریک هستند.

به گفته با اشاره به اینکه وقتی اعلام شد ۱۰ میلیون جوان ایرانی حمایت خود را از غزه اعلام کردند موجی از شور و اشتیاق در مسلمانان غزه ایجاد شد، اظهار داشت: مردم فلسطین بدانند ملت ایران که هشت دفاع مقدس را اداره کردند امروز نیز آماده اعزام به غزه هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با بیان اینکه به جباران دنیا اعلام می‌کنیم هرچه مکر دارید انجام دهید، اما نمی‌توانید یاد خدا و پیامبراکرم (ص) و امیرمومنان (ع) را محو کنید، افزود: روحیه جبهه مقاومت بالا است و مطمئنا این مظالم سبب بیداری عدالت طلبان است.

لازم به ذکر است، تجمع کاشان در حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل با شعار محوری «حمایت جهانی از کودکان فلسطینی» عصر شنبه همزمان با سراسر کشور در میدان ۱۵ خرداد کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات