۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۷۴۶۰۳۱

دیدار مدیرعامل و مسئولان خبرگزاری رسا با نماینده ولی فقیه کاشان

دیدار مدیرعامل و مسئولان خبرگزاری رسا با نماینده ولی فقیه کاشان
حجت‌الاسلام محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مسئولان این رسانه حوزوی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه جمعی از مسئولان این رسانه حوزوی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در کاشان با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در این دیدار با تجلیل از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان، وی  را از رویش های انقلاب در حوزه علمیه و شخصیتی علمی، انقلابی و مردمی توصیف کرد که با روحیه بانشاط و ساده زیستی سعی در برقراری ارتباط سازنده با اقشار جوان جامعه کاشان دارد و در این زمینه موفق به تجمیع گروه های مختلف حول محور قرارگاه نماز جمعه شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت دشمن شناسی در جامعه اظهار داشت: رسانه و ابزار مجازی بهترین ابزار برای دشمن شناسی است و خداوند متعال از طریق اسباب، کارها را به پیش می برد.

وی افزود: فعالیت های رسانه ای و فعالیت در این زمینه، کار انبیایی و دعوت به سوی خدا است و کار مهم رسانه های اسلامی، مبارزه با شیاطین است که مبارزه با شیطان در حکم کمک به پیامبر اکرم می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بیان داشت: باید از طریق رسانه ها زیبایی های حوزه های علمیه برای دانش آموزان مدارس راهنمایی و دبیرستان ارائه داده شده و با تولید محصولات متنوع خبری جوانان را با حوزه های علمیه بیشتر آشنا کنند.

وی با اشاره به ضرورت شناساندن سیره و اندیشه های امامین انقلاب به جامعه و اقشار مختلف اظهار داشت: باید شناساندن  سیره امامین انقلاب اسلامی به جوانان و طلاب حوز های علمیه در مدارس بیش از پیش ارائه داده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به ضرورت فعالیت های برون مرزی حوزه و رسانه های حوزوی برای شناخت مردم جهان از اسلام و اندیشه های اسلامی اشاره کرد و گفت: باید در این راستا تلاش ها و کوشش های بسیاری انجام شود.

گفتنی است، در این دیدار حسین عجمی سردبیر خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های متنوع حوزوی خبرگزاری رسا، گفت: این رسانه حوزوی به انجام رسالت های طلبگی خود پرداخته و توانسته اعتماد علما و مراجع عظام تقلید را به دست آورد.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از سرویس های خبری خبرگزاری رسا پرداخت و توضیحاتی درباره حوزه های فعالیت سرویس ها بیان کرد.

ارسال نظرات