۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۷۴۶۰۱۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن می‌خواهد جای شهید و جلاد را عوض کند

دشمن می‌خواهد جای شهید و جلاد را عوض کند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد جای شهید و جلاد را عوض کند، گفت: امروز آمریکا و اسرائیل از سران شیاطین انسانی و اشرار عالم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی جمعه شب در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(عج)، بر لزوم دشمن شناسی تأکید کرد و گفت: دشمن می‌خواهد جای شهید و جلاد را عوض کند.

وی از آمریکا و اسرائیل به عنوان جلاد نام برد و افزود: صهیونیسم در فضای رسانه‌ای تلاش زیادی دارند تا به دنیا القا کنند حماس مقصر قتل عام کودکان و مردم غزه است.

نماینده ولی فقیه در کاشن با بیان اینکه 90 درصد فلسطین را رژیم صهیونیستی اسرائیل اشغال کرده و تنها 10 درصد آن در اختیار مردم فلسطین است، اظهار داشت: از این مقدار نیز 5 درصد در اختیار غزه و 5 درصد در اختیار کرانه باختری است.

به گفته وی امروز آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند مردم غزه را مجبور به هجرت به اردن و مردم کرانه باختری را به مصر هجرت دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: آمریکا و اسرائیل مدعیان دروغین حقوق بشر روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیون هزینه بمباران غزه می‌کنند و هر چهار دقیقه یک فلسطینی و هر ده دقیقه یک کودک مقابل چشمان دنیا از سوی استکبار و اشرارعالم، آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به شهادت می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری در کتاب پانزده گفتار می نویسد امروز عصر و قرن نفاق است، اظهار داشت: سران ظالم و جنایتکار به نام حقوق بشر و زن بزرگترین ظلم‌ها را در حق بشریت و زنان انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم بصیرت افزایی تاکید کرد و با بیان اینکه به سوی ظهور در حال حرکت هستیم، گفت: مسجد و محراب محل حرب است، حرب بیرون مانند آمریکا و انگلیس و حرب درون نفس اماره است که باید در مسجد ذبح شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امروز نیز آمریکا و اسرائیل از سران شیاطین انسانی و اشرار عالم هستند اظهار داشت: شیطان با علمی که دارد می‌داند زمان ظهور نزدیک است، از این رو هر چه نقشه دارد اجرا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: شیطان می‌داند وقت معلومی که خدا به او داده است در حال اتمام است از این رو امام سجاد می فرماید، وقت معلوم زمان ظهور است و شیطان می‌داند این زمان نزدیک است که یک نمونه آن را امروز در غزه شاهد هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه شیطان در کار خودش استاد است، افزود: قرآن می‌فرماید، شیطان گام به گام انسان را منحرف می‌کند بنابراین توصیه می‌کنم کتاب‌های علما و شهدا از جمله کتاب خاطرات شهید نیّری با عنوان دستی که از روی سینه بلند نشد و خاطرات شیخ مرتضی زاهد را مطالعه کنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات