۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۴۶۰۱
نماینده ولی فقیه در سمنان:

مردم با حضور آگاهانه در 22 بهمن آتش فتنه را خاموش کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم با حضور هوشمندانه و آگاهانه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نقشه های دشمنان را نقش بر آب و آتش فتنه را خاموش کنند.
حجت الاسلام شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان


حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، گفت: مردم باید با حضور هوشمندانه و آگاهانه خود در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نقشه های دشمنان را نقش بر آب و آتش فتنه را خاموش کنند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: در این راهپیمایی نسل‌های مختلف انقلاب در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دهند، مردم ایران یکپارچه و همدل در مسیر نورانی اسلام و انقلاب قرار دارند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی گفت: مردم با خلق حماسه‌ای دوباره به دشمنان نظام و انقلاب نشان خواهند داد که با تمام وجود آماده دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب شکوهمند اسلامی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: وحدت مردم به رهبری امام خمینی(ره) مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب بود؛ چون مردم یکپارچه با پشتوانه رهبری امام قیام کرده و در نهایت به پیروزی رسیدند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران جای خود را در جهان باز کرده و با مواضع خود تنها قدرتی است که در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده و با قدرت نیز ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با اشاره به این‌که هم اکنون انقلاب اسلامی حرف اول را در جهان می‌زند و پرچمدار بسیاری از ملت‌های دنیا است، گفت: در حال حاضر هر حرکتی از سوی ایران سبب می‌شود کشورهای سراسر جهان از آن پیروی ‌کنند.

وی با بیان این‌که مسؤولان باید در کنار اجرای برنامه های دهه فجر به دنبال ایجاد بصیرت در مردم به ویژه نسل جوان باشند، گفت: کسی که بصیرت دارد می تواند آینده را ببیند و فتنه ها و توطئه های دشمنان را بشناسد و با آن به مقابله برخیزد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی یکی از راه های ایجاد بصیرت را تقویت ایمان و حرکت کردن در خط امام خمینی‌(ره) و اطاعت از منویات رهبری عنوان کرد.

وی افزود: مسؤولان با بیان آموزه‌های اسلام و پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار‌(ع) و تبیین دستاوردهای انقلاب، امید را در جوانان زنده نگه دارند./960/ت302/س

ارسال نظرات