۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۴۵۱۲۸
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان:

اتحاد و بیداری مسلمانان جهان، مبارزه با نظام سلطه را رقم زده است

اتحاد و بیداری مسلمانان جهان، مبارزه با نظام سلطه را رقم زده است
اصفهان –پدرام فر با اشاره به این فرمایش امیرمؤمنان(ع) که دشمن ستمگر و یار ستمدیده باشیم، گفت: ملت ایران همیشه با آمریکا و اسرائیل دشمن و یاور مردم مظلوم فلسطین بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، هفت پدرام فر پیش از ظهر امروز در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر کاشان با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل گفت: همه ساله آبان ماه به ما همواره یادآوری می‌کند نباید سلطه قدرت‌های استکباری را از یاد و خاطره‌ها به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه این وظیفه ما است که به تبیین اهداف و وقایع به یاد ماندنی در این روز الهی بپردازیم یادآور  شد: آبان ماه یادآور واقعه تاریخی تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان همچنین با اشاره به این فرمایش امیرمومنان (ع) که همیشه دشمن ستمگر و یار ستمدیده باشیم، افزود: ملت ایران اسلامی همیشه با آمریکا و اسرائیل دشمن و یار و یاور مردم مظلوم فلسطین بوده است.

پدرام فر با تقدیر از حضور ملت ایران بویژه مردم شهید پرور و مومن کاشان، دانش آموزان و فرهنگیانی که روز گذشته زیر باران رحمت الهی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت کردند، گفت: ملت ایران با حضور همگانی و چشمگیر در راهپیمایی روز ۱۳ آبان بار دیگر انزجار خود را از آمریکای خونخوار و جنایتکار اعلام کردند.

به گفته وی امسال ملت انقلابی ایران بویژه جوانان و نوجوانان در حالی این روز را گرامیداشتند که ملت‌های آزاده جهان نیز در اقصی نقاط گیتی برعلیه حکومت‌های استکباری آمریکا و اسرائیل خونخوار به حرکت درآمدند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه امروز غزه میدان مبارزه با اسرائیل نیست بلکه میدان مبارزه حق و باطل و میدان رزم ظالم و مظلوم است، اظهار داشت: اتحاد و بیداری مسلمانان جهان، مبارزه با نظام سلطه را رقم زده است.

پدرام فر افزود: امروز با وجود اینکه آمریکای جنایتکار با تمام توان و قوا به میدان است و با کمک به اسرائیل فجایع هولناکی را در غزه رقم زده است، اما همه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان با تکیه بر قدرت لایزال الهی پوزه مستکبر را به خاک مالیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان ابراز امیدواری کرد نبرد بین جبهه حق و باطل در غزه با شکست آمریکا و اسرائیل و پیروزی نهایی جبهه مقاومت و مسلمانان بویژه ملت مظلوم فلسطین به پایان برسد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات