۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۴۵۱۲۵
رئیس شورای شهر کاشان:

عملیات طوفان الاقصی ابهت پوشالی صهیونیسم متجاوز را نابود کرد

عملیات طوفان الاقصی ابهت پوشالی صهیونیسم متجاوز را نابود کرد
اصفهان –عرب بیگی گفت: عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت اسلامی شکست مفتضحانه دیگری را در منطقه متوجه آمریکا کرد و ابهت پوشالی صهیونیسم را به طور کامل به هم ریخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا عرب بیگی پیش از ظهر امروز در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی با اشاره به دوازدهم آبان ماه روز حماسه و ایثار مردم کاشان، گفت: دوازدهم آبان یادآور تشیع ۹۶ شهید گلگون کفن در شهرستان کاشان است.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز، سالروز تسخیر لانه جاسوسی، سالروز تبعید امام راحل به ترکیه و روز استکبارستیزی گفت: روز گذشته با حضور پرشور ملت ایران و مردم کاشان در راه پیمایی ۱۳ آبان مشت محکم دیگری به دهان آمریکا و صهیونیست جهانی زده شد.

عرب بیگی همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل غاصب، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بر خلاف تمام اصول و قواعد بین‌المللی و بشری به‌صورت وحشیانه حملات گسترده هوایی را با استفاده از بمب‌های ممنوعه، سنگین و فسفری بر خانه و کاشانه مردم، بیمارستان‌ها، اماکن عمومی و تمامی زیرساخت‌های حیاتی و غیرنظامی شهر غزه و حتی مراکز و اماکن مذهبی و آئینی شهر برای کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: نظام سلطه و استکبارجهانی که برای دفاع از حقوق بشر و حقوق حیوانات گوش دنیا را کر کرده است، در مقابل این جنایت عظیم بشری لب فرو بسته و نظاره گر است.

رئیس شورای شهر کاشان جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را مصداق نسل کشی دانست و تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان‌ها مراکز درمانی، محل تجمع غیر نظامیان، مساجد و اماکن مذهبی و به شهادت رساندن بیش از ۸ هزار انسان بی گناه و حدود ۴ هزار کودک معصوم و بستن گذرگاه‌ها برای رسیدن آذوقه، آب، غذا و نفت به مردم بی دفاع و قطع جریان برق و انرژی، مرتکب بزرگترین جنایت جنگی و جنایت در حق بشریت شده است.

به گفته وی ملت فلسطین پس از یک جنایت بزرگ سرزمین خود را ۷۵ سال پیش از دست داد و طوفان الأقصی نتیجه انباشت ظلم و کشتار صهیونیست‌ها بود.

عرب بیگی ادامه داد: آنچه در عملیات اخیر رخ داد، نتیجه انباشت ظلم چندین ساله صهیونیست‌ها بود و نسبت دادن این عملیات به خارج از فلسطین برای سرپوش گذاشتن بر این شکست بود.

وی یادآور شد: عملیات تاریخی طوفان الاقصی توسط مقاومت اسلامی فلسطین شکست مفتضحانه دیگری را در منطقه متوجه آمریکا نموده و ابهت پوشالی صهیونیسم متجاوز را به طور کامل به هم ریخته است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات