۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۴۵۰۲۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان:

۱۳ آبان نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران با استکبار است

۱۳ آبان نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران با استکبار است
اصفهان – عبدالرحیمی گفت: ۱۳ آبان نقطه عطفی در مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در راس آن با امریک است و در این روز راهپیمایی‌های باشکوهی در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، غلامعلی عبدالرحیمی ظهر امروز در حاشیه مراسم روز ۱۲ آبان روز حماسه و ایثار مردم کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: مردم کاشان با حضور پرشور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان نام خود را در ردیف مجاهدان و حامیان مظلوم مردم غزه ثبت و ضبط می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سخنران مراسم روز ۱۳ آبان در شهرستان کاشان سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است، افزود: این برنامه از ساعت ۹ صبح فردا شنبه از میدان ۱۵ خرداد آغاز و تا چهارراه آیت‌الله کاشانی ادامه خواهد داشت.

عبدالرحیمی به برخی از ویژه برنامه‌های تدارک دیده برای مراسم روز ۱۳ آبان در شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش‌آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یادآور شد: در این روز ۵۶ نفر به شهادت رسیدند و صد‌ها نفر نیز زخمی شدند.

سرهنگ مهدی پاکروان رئیس پلیس راهور شهرستان کاشان نیز به برخی محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی یوم‌الله روز ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: روز ۱۳ آبان مسیر ۱۵ خرداد، دروازه دولت تا پایان مراسم مسدود خواهد بود.

به گفته وی رفت و آمد خودرو‌ها در خیابان شهید رجایی به طرف چهارراه آیت الله کاشانی و بالعکس از هشت صبح تا ۱۱:۳۰ ظهر ۱۳ آبان ماه ممنوع است.

وی افزود: توقف یا پارک وسایط نقلیه در این مسیر ممنوع بوده و توسط جرثقیل منتقل خواهد شد از این رو از شهروندان کاشانی می‌خواهیم با پلیس راهور شهرستان کاشان همکاری داشته باشند تا در اجرای هر چه بهتر این مراسم تلاش کنیم. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات