۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۴۴۶۱۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

«بایدن» مسئول مستقیم تمامی جنایات در غزه است

«بایدن» مسئول مستقیم تمامی جنایات در غزه است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول مستقیم تمامی جنایات در غزه را شخص بایدن اعلام کرد و گفت: جنایات صهیونیست‌ها در غزه قابل شمارش و بیان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزارشد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: امام صادق (ع) می‌فرماید قدرت شفاعت حضرت معصومه (س)، شفاعت تمام شیعیان بوده و این مقام عالی حضرت است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید فهمیده، افزود: این نوجوان دانش آموز ۱۳ ساله با رشادت خودش امام المتقین شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان فرارسیدن ۱۲ آبان و نامگذاری این روز به عنوان «روز شهید کاشان» را یادآور شد: در این روز بیش از ۷۰ شهید در کاشان تشییع شد.

وی همچنین به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه اشاره کرد و افزود: جنایات صهیونیست‌ها در غزه قابل شمارش و بیان نیست و طی ۲۰ روز گذشته قدرت بمباران‌های غزه به اندازه یک بمب اتم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تعداد ادامه داد: طی ۲۰ روز گذشته ۷ هزارو ۲۶ نفر از مردم مظلوه غزه به شهادت رسیده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۹۱۳ کودکان بوده اند.

به گفته وی اگر طی ۲۰ روز گذشته هر دقیقه چهار دقیقه یک نفر و هرساعت ۱۵ نفر و روزانه ۳۶۰ نفر فلسطینی به شهادت رسیده است و در مجموع ۷ هزارو ۲۶ نفر از مردم مظلوه غزه به شهادت رسیده اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: هر ۱۰ دقیقه یک کودک، هر یک ساعت ۶ کودک، روزانه ۱۴۴ کودک و درمجموع ۲ هزار ۸۸۰ کودک فلسطینی طی ۲۰ روز گذشته در غزه به دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

وی مسؤول مستقیم تمامی جنایات در غزه را شخص بایدن اعلام کرد و ادامه داد: بایدن اعلام کرد اگر انگلستان و بن گورین اسرائیل را تأسیس نمی‌کرد امروز ما اسرائیل را در منطقه تأسیس می‌کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقاومت مردم فلسطین و غزه را با عظمت دانست و اظهار داشت: تحمل موشک باران و بمباران‌های بی وقفه ۲۰ روزگذشته مردم مظلوم غزه از سوی رژیم غاصب اسرائیل، نشانه استقامت و پایداری مردم مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: عملیات ترکیبی زمینی، دریایی، هوایی مقاومت در یکی از پیچیده‌ترین و امنیتی‌ترین مرز‌های شناخته شده دنیا در غزه برعلیه اسرائیل آن هم درعمق ۴۰ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی و به اسارت گرفتن تعداد زیادی از سربازان دشمن بزرگترین پیروزی جبهه مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: هدف قراردادن پایگاه سری و جاسوسی اسرائیل در اریتره در بالاترین ارتفاعات دریای سرخ یکی دیگراز پیروزی‌های جبهه مقاومت است.

وی در ادامه به انتقال دادگاه تجدید نظر از کاشان به اصفهان اشاره کرد و گفت: اقدام و رایزینی با مسؤولان مربوطه انجام شده است، استدلال این است که دادگاه‌های تجدید نظر بر اساس قانون باید در مراکز استان‌ها فعال باشد و در خارج از مراکز استان‌ها غیر قانونی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: مصالح و منافع  دادگاه تجدید نظر بیشتر است، اما تصمیم نهایی با رئیس قوه قضائیه است که قرار است دغدغه مردم کاشان به رئیس قوه قضائیه اعلام شود و مکتوبه‌ای نیز در همین ارتباط برای رهبر معظم انقلاب ارسال شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات