۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۴۴۵۹۱
فرماندار کاشان:

جامعه جهانی بیش از پیش از صهیونیست ها متنفر شده است

جامعه جهانی بیش از پیش از صهیونیست ها متنفر شده است
اصفهان – شریف زارعی تأکید کرد که امروز جامعه جهانی بیش از پیش از صهیونیست ها متنفر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد شریف زارعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری و هفتمین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان کاشان که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه پشت صحنه بسیاری از موفقیت‌ها، بسیج است، گفت: بسیجیان بازوی کمکی مسئولان و مدیران هستند.

به گفته وی از ابتدای پیروز انقلاب اسلامی تا به امروز بسیج در تمامی عرصه‌ها پیشتاز و پیشگام بوده است و بزرگترین موفقیت‌ها را کسب کرده است.

وی به لزوم برنامه ریزی و توزیع عادلانه خدمات شهری کاشان از سوی مدیران شهرستان، گفت: بسیج به عنوان بازوی کمکی مدیران می‌تواند نقش موثری داشته باشد که مصداق بارز آن حضور فعال بسیج در ایام کرونا است.

شریف زارعی به لزوم ایجاد تفکر جهادی از سو مدیران شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت اراده قوی‌تر و بسیجی در امور، کار‌ها با دقت و سرعت بیشتر و با حداقل زمان انجام خواهد شد.

وی در ادامه از حاشیه نشینی به عنوان یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری نام برد و به نقش مهم مدیریت شهری برای رفه این معضل اشاره کرد و افزود: ستاد بازآفرینی شهری برای رفع مشکلات و معضلات حاشیه نشینی باید فعال و راهکار ارائه دهد.

به گفته وی چنانچه مدیران نسبت به توزیع عادلانه خدمات شهری برنامه‌ریزی داشته باشند و در طرح‌های متعددی را ارائه کنند و نگاه ویژه به حاشیه نشینی داشته باشند، با تغییر نگاه مدیریتی می‌توان مشکلات را حل و فصل کرد که امر نیازبه هم‌افزایی مسئولان دارد.

فرماندار کاشان در ادامه با اشاره به آغاز نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه امروز منجر به قتل‌ها هزاران نفر کودک مظلوم و بی پناه غزه شده است.

شریف زارعی با بیان اینکه امروز جامعه جهانی بیش از پیش از صهیونیست ها متنفر شده است، گفت: امروز رژیم صهیونیستی در گوشه رینگ قرار گرفته و از شرق و غرب بر آن‌ها یورش برده اند.

وی اقتدار اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی از هم پاشیده دانست و ابراز داشت: نیرو‌های مقاومت با انجام عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی شکست سخت نظامی را به رژیم کودک کش اسرائیل وارد کرد بطوریکه گنبد آهنین و تکنولوژی‌های آن را به مسخره گرفت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات