۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۷۴۴۵۴۳
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه خبر داد؛

تدوین ۸۰ طرح و ایده جدید برای تحول در روش‌های تبلیغی حوزه

تدوین ۸۰ طرح و ایده جدید برای تحول در روش‌های تبلیغی حوزه
حجت الاسلام والمسلمین ملانوری گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب، غایت همه ارکان حوزه باید به تبلیغ ختم شود و یک حرکت نو و تحول جدیدی برای تحقق این برنامه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام و المسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در همایش سالانه معاونین تبلیغ حوزه های علمیه کشور که در حرم شاهچراغ شیراز برگزار شد، با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در فلسطین گفت: در عملیات طوفان الاقصی حماس، اسرائیل را تحقیر کرد و این یک افتضاح بزرگ برای اسرائیل بود که نیروی های مقاومت از دیوار حائل به راحتی عبور کنند و تا 40 کیلومتر به راحتی پیش روی بروند و سربازان دشمن به جای مقاومت فرار کنند.

وی افزود: در ابتدای این عملیات 5 هزار موشک به سمت اسرائیل شلیک شد و این رسوایی اطلاعاتی برای اسرائیل بود که نتوانست به آماده شدن حماس برای عملیات آگاهی پیدا کند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه اظهارداشت: اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی در حال فروپاشی بود اما آمریکا به صحنه وارد شد و جلوی سقوط آنان را گرفت و در حقیقت امروز آمریکای جنایت کار در مقابل مردم مظلوم فلسطین ایستاده است.

وی بیان نمود: جنایات رژیم صهیونیستی بخاطر این است که بر شکست هایش سرپوش بگذارد ولی شکست آنان دیگر جبران نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر رشد و تعالی تبلیغ اشاره کرد و گفت: بعد از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حوزه علمیه تحرک جدی ایجاد شد و برنامه ریزی های فوری صورت گرفت و در این زمینه کمیته عملیاتی سازی بیانات مقام معظم رهبری درعرصه تبلیغ شکل گرفت که با جدیت مصوبات آن مورد پیگیری قرار گرفته و تمامی ارکان حوزه برای تبلیغ هماهنگ شدند.

وی افزود: پس از بررسی های کارشناسی، 80 طرح و ایده جدید در عرصه تبلیغ برای اجرا شدن در کشور تدوین شد و ما در حال حرکت به سمت تبلیغ نوین و عرصه های هنری هستیم.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه اذعان نمود: مقام معظم رهبری فرمودند اولویت حوزه تبلیغ باشد و معنایش این است که غایت همه ارکان حوزه به تبلیغ ختم شود و ما به دنبال یک حرکت نو و تحول جدیدی برای تحقق این برنامه هستیم.

ارسال نظرات