۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۴۴۰۵۶
از سوی مجمع نمایندگان طلاب خراسان جنوبی مطرح شد؛

انتقاد از روزه سکوت مدعیان عدالت خواهی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

انتقاد از روزه سکوت مدعیان عدالت خواهی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان جنوبی در بیانیه ای، جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را به شدت محکوم کرد.

به گزارشی خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان جنوبی در بیانیه ای، جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را به شدت محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا ﴿سوره مائده ۸۲﴾

مسلما يهوديان و مشرکان را دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت. سالهاست که یهودیان صهیونیست سرزمین مسلمانان فلسطین را غصب کرده و بارها با کشتار دسته جمعی مسلمانان فاجعه آفریده اند .

این روزها گروهی از فلسطینیان با نفوذ به داخل سرزمین های اشغالی و عبور از سد آهنین رژیم غاصب ، اندکی از جنایات رژم جعلی را پاسخ دادند و قلوب مؤمنین را شاد کردند.

رژیم اشغالگر برای سرپوش گذاشتن روی شکست مفتضحانه خود اقدام به جنایات فجیع تری کرده و با بمباران مناطق مسکونی ومردم بیگناه؛به ویژه بیمارستانی در غزه صدها زن و کودک را به شهادت رسانده است.

حداقل وظیفه ای که همه مسلمانان باید انجام دهند ابراز انزجار از رژیم غاصب است که همه وجدان های بیدار در تمام کشورها، حتی آمریکا و انگلیس آنرا انجام داده اند و ان شاءالله این روزها با شرکت در راهپیمائی ها وتجمع های سراسری به این وظیفه هم عمل خواهیم کرد.

در شرائطی که حتی در آمریکا، کانادا، انگلیس و... حق طلبان از مردم فلسطین حمایت می کنند، متأسفانه عده ای مغرض و فریب خورده که ادعای عدالت خواهی و دفاع از حقوق انسانها توسط آنان گوش فلک را کرده است، سر در گریبان و زیر برف کرده و روزه سکوت گرفته اند.

این افراد باید بدانند که دم خروس از زیر لباس آنان پیداست و ملت ایران دگر بار قسم آنان را باور نخواهد کرد. خداوند همه انسانها را از شر صهیونیست جهانی و حامیان آنها و فریب خوردگان ساده لوح حفظ کند . آمین 

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان جنوبی این حرکت فجیع؛ زشت و غم انگیز حمله به بیمارستان را محکوم می کند وفاجعه بزرگ را محضر مبارک امام زمان ارواحنا فداه و نائب برحقش و ملت‌های آزادیخواه جهان تسلیت عرض می نمایدوبرای پیروزی عزتمندانه مردم مظلوم فلسطین ازمحضر مؤمنین تقاضای کمک و دعا دارد.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان جنوبی

ارسال نظرات