۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۷۴۴۰۰۳
بیانیه آیت الله رشاد در پي جنایت هولناک آمریکایي ـ اسرائیلي به بیمارستان غزه؛

اعلام آمادگي ارکان حوزه‌ پایتخت برای اعزام به جبهه‌ نبرد با آمریکایی های وحشي و صهیونیان سخت دل

اعلام آمادگي ارکان حوزه‌ پایتخت برای اعزام به جبهه‌ نبرد با آمریکایی های وحشي و صهیونیان سخت دل
آیت الله رشاد از اعلام آمادگي ارکان حوزه‌ پایتخت برای اعزام به جبهه‌ نبرد با آمریکایی های وحشي و صهیونیان سخت دل خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله رشاد در بیانیه ای تاکید کرده است که: «در این ایام و اوضاع وانفسای سیطره‌ ظلم و ظلمت بر منطقه، بر هر مسلماني که توان و امکان هرگونه امداد به ملت مظلوم فلسطین و انتقام از آمریکای جاني و اسرائیل جلاد را دارد، واجب است به دادخواهي و خونخواهي مظلومان بشتابد».

متن بیانیه بشرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ 

وامحمّدا! واعلیّا! وااسلاما! وامظلوما!

رژیم جعلی جلاد جنایتکار صهیونیستي با فرماندهي مستقیم دولت‌مردان و افسران آمریکايی و با سلاحهای مرگبار اهدائی آمریکای غدار، در پي چندین روز نسل‌کشی بی امان در غزه و در پناه سکوت مرگبار نهادهای بین المللي و براثر بي‌عملي دولت‌های سرسپرده و عافیت‌طلب کشورهای اسلامی، بیمارستان المعمدانی غزه را با وحشیانه‌ترین وضعي بمباران و قریب هزار نفر کودک و زن و مرد بیمار و مجروح جنایتهای این ایام را به خاک و خون کشید.

کجایند مردان غیرتمند مسلمان از امت رسول رحمت و قدرت (صلی الله علیه و آله و سلم) که پاسخ وحشیگریهای این گرکهای درنده خوی صهیونی ـ آمریکائي را با شجاعت و قوت بدهند؟ کجایند شیعیان «امیر غیرت» و «امام عدالت» و «خدای جهاد و حماسه» علی بن ابی طالب (روحی فداه) (که تعدی دشمن به زن یهودیه بی‌پناه را برنمی‌تافت)، انتقام این خیل عظیم بناحق کشته را از دژخیمان کودک کش اسرائیلي و امریکائي بگیرند؟ کجایند قوم عرب که در تاریخ بلند خود به غیرت و حمیت شهره‌اند که تقاص این همه جلادی و جنایت را از خصم پلشت و پست بازستانند؟

در این ایام و اوضاع وانفسای سیطره‌ی ظلم و ظلمت بر منطقه، بر هر مسلماني که توان و امکان هرگونه امداد به ملت مظلوم فلسطین و انتقام از آمریکای جاني و اسرائیل جلاد را دارد، واجب است به دادخواهي و خونخواهي مظلومان بشتابد.

این کمترین طلبه‌ی کف حوزه‌ی علمیه‌ی عریق عاصمه، با دل خونین و چشم اشگبار، از مبادی و مقامات سیاسی و نظامي کشور، ملتمسانه تقاضا می‌کنم تصمیمي سریع، قاطع و مؤثر برای گرفتن انتقام از آمران و عاملان این سفاکي هولناک و پایان دادن به جنایتهای آنان اتخاذ کنند. حوزه‌های علمیه مانند همیشه‌ی تاریخ، آماده‌اند در صف اول جهاد و شهادت قد برافرازند و برای رهایی مظلومان، شجاعانه و سخاوتمندانه جان ببازند.

حقیر کمین، به عنوان خادم خرد حوزه‌ی سترگ پایتخت و سروران همکار بنده و همه‌ی اساتید و طلاب فداکار حوزه‌های علمیه‌ی تهران، یکپارچه آماده اعزام به جبهه‌ی نبرد با آمریکائیان وحشي و صهیونیان سخت دل، به هر نحوی که مقامات مسئول صلاح و مناسب بدانند هستیم . وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ .

خادم الطلاب

علی‌اکبر رشاد

۲۶، ۷، ۴۰۲

 

ارسال نظرات