۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۴۳۸۰۹
آیت الله طبسی:

اسرائیل مرده ای است که دم مسیحایی هم آن را زنده نمی کند

اسرائیل مرده ای است که دم مسیحایی هم آن را زنده نمی کند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به کسانی که در فوت خانم مهسا امینی سنگ آن را به سینه زدند؛ اما در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت پیشه کردند، اسرائیل را مرده ای دانست که دم مسیحایی هم آن را زنده نمی کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله نجم الدین مروّجی طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح امروز در سخنانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و با بیان این که یهودیان افرادی هستند که انبیاء کش بوده و معروف به بی رحمی هستند اظهار داشت: رژیم سفاک صهیونیستی بی رحمانه به جان مردم مظلوم فلسطین افتاده و افراد بی دفاع را به شهادت می رساند و به امید این که مردم و افراد مقاومت را ریشه کن کرده و آنان را به استیصال بکشاند، همه امکانات زیستی آنان را قطع کرده؛ اما زهی خیال باطل.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی ضربه ای خورد که در مخیّله خود نمی گنجید؛ چراکه آنان قریب به یک قرن به هر که خواستند، سیلی زدند؛ به گونه ای که ارتش سوریه، مصر و اردن را در مدت بسیار کوتاهی از پای درآوردند و به همین خاطر است که صهیونیست ها ارتش خود را «ارتشی که هرگز مقهور کسی نمی شود» توصیف می کردند؛ اما مقاومت ارتش آنان را ظرف مدت ۱۴ دقیقه شکست داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: ارتش اسرائیل باور نمی‌کرد که تعداد ۲۰۰۰ فرد مسلح فلسطینی به آنان حمله کرده و علاوه بر اینکه آنها را شکست دادند؛ بلکه صدها اسیر نیز از آنان گرفتند که هنوز نیز تعداد اسرای دقیق معلوم نیست و باید بدانند که لحظه پیروزی امت حزب الله نزدیک است.

آیت الله طبسی افزود: ان شاءالله قبل از ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف چیزی به نام اسرائیل در جهان نخواهد بود و آیات متعددی وجود دارد که اینها روبه زوال هستند؛ چراکه ظلم دوام نخواهد داشت و باید همه رسانه های کشور به صورت گسترده، جنایات اسرائیل را برای مخاطبان- مخصوصاً به نسل جوان - انعکاس داده و بشناسانند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به جنایت صبرا و شتیلا و کشت و کشتارهای متعدد مردم فلسطین توسط رژیم صهیونسیتی در دهه های گذشته اظهار داشت: باید جنایت های رژیم غاصب به جهان مخابره شود تا آنان نتوانند در جهان مظلوم نمایی کنند و کسانی که دم از حقوق بشر می زنند، بدانند که مردم فلسطین نیز بشر هستند و باید جنایات ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به کسانی که در فوت خانم مهسا امینی سنگ آن را به سینه زدند؛ اما در برابر جنایات رژیم صهیونیستی - که دختران و کودکان غزه را به خاک و خون کشیده اند - سکوت پیشه کردند، بیان داشت: دختران فلسطین هم یک مهسا امینی هستند؛ چراکه کودکان و دختران فلسطینی هم انسان هستند؛ پس چرا در زمان فوت مهسا امینی مدعی شدید؛ ولی در درباره شهادت دختران فلسطین سکوت می کنید؟ بدانید که اسرائیل، مرده ای است که دم مسیحایی هم آن را زنده نمی کند و شما بر حیات آن شرط بندی نکنید.

آیت الله طبسی با اشاره به مواضع برخی از افراد که در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت پیشه کرده و می‌گویند «بیائید در کنار همدیگر باشیم» اظهار داشت: برخی از مزدوران حتما حق و حقوقی گرفته اند که از این گونه حرف ها می زنند و در برابر این همه جنایت و غصب زمین‌های فلسطینیان سکوت پیشه کرده اند؛ باید از این افراد پرسید که چقدر گرفته اید که این گونه سخن بر زبان جاری می سازید؟

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم اظهار داشت: ما بسیار بسیار از فجایع و کشت و کشتار مردم مظلوم غزه متعصب و غمگین هستیم و امیدواریم جوانان و رزمندگان غیور فلسطین پاسخ جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی را بدهند و خواب راحت را از چشم غاصبان گرفته و آنان را از سرزمین های خود بیرون اندازند.

ارسال نظرات