۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۷۴۳۷۳۹
مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه:

خبرگزاری رسا، رسانه ای عقلانی، انقلابی و دور از افراط است

خبرگزاری رسا، رسانه ای عقلانی، انقلابی و دور از افراط است
مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه، خبرگزاری رسا را خبرگزاری عقلانی، انقلابی و به دور از افراط توصیف کرد و از آمادگی مجتمع تبلیغ با این رسانه ی انقلابی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه در دیدار با مسئولان خبرگزاری رسا، ضمن تمجید از فعالیت های خبرگزاری رسا، از آمادگی همکاری این مجتمع و خصوصا واحد تبلیغ مجازی آن با خبرگزاری رسا خبر داد.

وی خبرگزاری رسا را رسانه ای با رویکرد عقلانی  و انقلابی دانست و افزود: خبرگزاری رسا الحمدلله توانسته در مقابل جریان رسانه ای دشمن به خوبی عمل کند؛ علاوه بر این این رسانه با پرهیز از افراط گرایی خود را از دیگر رسانه هایی که به اسم انقلابی گری به انحراف دچار شده اند و به کار های سبک و دور از شأن انقلاب اسلامی روی آوردند متمایز کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی با بیان اینکه جریان انقلابی در حوزه و خصوصا اساتید انقلابی  نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند اظهار داشت: خبرگزاری رسا الحمدلله توانسته در این زمینه به خوبی عمل کند و خلاء رسانه  همسو، صریح و پشتیبان را برای جریان انقلابی حوزه پر کند.

وی همچنین بر لزوم همکاری و تعامل مجموعه های همسو و انقلابی تأکید کرد.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه در انتها با ارائه گزارشی از فعالیت های مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه از اهتمام ویژه این مرکز در رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب در مورد مسئله تبلیغ خبر داد.

ارسال نظرات