۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۷۴۲۳۵

طرح ارائه معارف اسلامی با شیوه‌های جدید و جذاب در سیستان و بلوجستان اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ طرح روحانی سیستان و بلوچستانی در ارائه معارف اسلامی به شیوه های جدید و جذاب با القای روش غیرمستقیم برای اجرا در ناجا مورد تأیید دفتر مطالعات و تحقیقات کاربردی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی قرار گرفت .
حجت الاسلام عليرضا لطفيان سرگزي
حجت الاسلام علیرضا لطفیان سرگزی، از روحانیون فعال زاهدانی شاغل در عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در خصوص جزئیات طرح خود اظهار داشت: این طرح ارائه معارف اسلامی به شیوه های جدید، جذاب و متنوع است که با روش القای غیرمستقیم از جمله حدیث مصور انجام می شود .

وی، افزود: با توجه به دوره هایی که در این خصوص سالها در قم گذرانده ام و به همراه برادرانم که آنها نیز روحانی و فعال فرهنگی، تبلیغی هستند، این طرح را در مدارس قم اجرا کردیم و بعنوان طرح نمونه معرفی شد .

حجت الاسلام لطفیان سرگزی، گفت: مدتی نیز این طرح در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان بصورت کارگاههای آموزشی اجرا شد و مورد استقبال فراوان قرار گرفت .

این روحانی زاهدانی، یادآور شد: مدتی قبل دفتر مطالعات و تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری طرحهای ابتکاری در این راستا کرد که بنده بعنوان تنها روحانی از استان سیستان و بلوچستان این طرح را ارائه دادم و پس از بررسی در شورای پژوهشی آن دفتر، تأیید و ثبت شد و قرار است برای اجرا در نیروی انتظامی مورد استفاده قرار گیرد .

وی، بیان کرد: در آینده بنا داریم این طرح را با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در سطح وسیع تر اجرا و گسترش دهیم .

گفتنی است، این روحانی مبتکر و فعال در سطح استان سیستان و بلوچستان، سال گذشته نیز در بخش احکام (نماز) جشنواره سراسری "شیوه های نوین تدریس معارف دین" در تهران موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد که از سوی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور مورد تقدیر قرار گرفت . /940/
ت302/ص


ارسال نظرات