۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۴۲۰۳۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دعوای استکبار با نظام اسلامی ایران ریشه در اعتقادات دارد

دعوای استکبار با نظام اسلامی ایران ریشه در اعتقادات دارد
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: امروز همه دعوای استکبار با نظام اسلامی ایران برای این است که ملت ایران خداپرست هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جمع نماز گزاران مسجد الرسول ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول، گفت: پیامبراکرم (ص) از والدین خواسته است فرزندان خود را با سه ویژگی دوستی با پیامبر واهل بیت (ع) و قرائت قرآن تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان بیان احادیث را یکی از مهمترین راه‌های چشانیدن حب نبی و اهل بیت(ع) به فرزندان دانست و اظهار داشت: در مساجد یکشنبه‌ها نهج البلاغه و درشب‌های دیگر تلاوت قرآن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم اقامه نماز جماعت صبح در مسجد تأکید کرد و با اشاره به اینکه نماز جماعت صبح سنت پیامبر اکرم (ص) است گفت: پیامبر اکرم (ص) بعد از اقامه نماز جماعت صبح به سؤالات مردم پاسخ می‌دادند؛ در روایت آمده است اگر نماز عشا و صبح به جماعت اقامه شود، زمان بین عشاء تا صبح را اگر چه انسان خوابیده باشد برای او ثواب احیا منظور می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به یک آیه از قرآن در رابطه با استکبارجهانی افزود: اگر داعش به عراق و سوریه حمله می‌کند و ۴۵ سال ایران را تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار می‌دهند این دشمنی به دلیل خداپرستی ملت ایران است.

به گفته وی امروز همه دعوای استکبار با نظام اسلامی ایران برای این است که ملت ایران خداپرست هستند.

وی افزود: علاوه اجرای طرح شبانه تلاوت یک صفحه از قرآن در مساجد، اجرای این طرح پنج دقیقه‌ای درصبحگاه مدارس سبب خواهد شد دانش آموزان طی مدت سه سال یک دوره کامل قرآن و تفسیرآن را با همین روش انجام دهند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات