۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۴۱۷۸۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جوانان ایران باید مراقب شعار‌های دروغین دشمن باشند

جوانان ایران باید مراقب شعار‌های دروغین دشمن باشند
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: شریان اصلی دروغ پردازی آلبانی و اینترنشنال محدود شده و قدرت اقناع سازی ایران و نیرو‌های جهاد تبیین افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزارشد با اشاره به سالروز اغتشاشات سال گذشته، گفت: کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سازمان سیا دستور داد جمهوری اسلامی را از طریق پروپاگاندا سرنگون کنید.

وی با اشاره به اینکه پروپاگاندا یک نوع تبلیغاتی است که به افکار و اذهان عمومی اطلاعات جهت دار می‌دهد، افزود: مؤلفه اصلی پروپاگاندا در تبلیغات دروغ پردازی است.

به گفته وی آمریکا در ۲۰ شهریور با ادعای دروغ حمله هواپیما‌های مسافربری حامل مسلمانان افغانستان و القائده به بروج‌های دوقلو به افغانستان حمله کرد، اما کمیته‌های حقیقت یاب این ادعای دروغ آمریکا را تکذیب کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: پروپاگاندای آمریکایی سال گذشته در نخستین مرحله قبل از اغتشاشات با شایعه کسالت رهبر معظم انقلاب وارد عرصه شد، اما رهبر معظم انقلاب با حضور در صحبگاه نیروی‌های مشترک این توطئه دشمن را نقش بر آب کرد.

وی گفت: در ادامه نیز با مرگ مهسا امینی به دلیل سابقه بیماری با دروغ پردازی مرگ او را در تیراژ وسیع ضربه به جمجمه اعلام و آن را بهانه‌ای برای اغتشاشات قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها تنها نقطه امید خود را امسال سالروز اغتشاشات سال گذشته اعلام کرده اند، اظهار داشت: طی یکسال گذشته اقدامات خوبی از سوی نیرو‌های امنیتی و اطلاعات و سپاه و نیروی انتظامی انجام شده است.

وی ادامه داد: شریان اصلی دروغ پردازی آلبانی و اینترنشنال عربستان محدود و یا مهار شده و امروز قدرت اقناع سازی جمهوری اسلامی و نیرو‌های جهاد تبیین افزایش یافته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ضد انقلاب در خارج کشور تصور نمی‌کرد سرحلقه‌های شبکه‌های سازماندهی دستگیر و به ایران منتقل شوند و از طرفی دیگر انجسام اپوزیسیون از هم گسسته شد و در حال سهم خواهی از یکدیگر هستند.

وی ادامه داد: برخی از هنرمندان و سلبریتی‌ها که اعتقاد عجیبی به تغییر نظام در ایران داشتند در ادامه نادم و پشیمان شدند و به لطف خدا و هدایت رهبرمعظم انقلاب فتنه و اغتشاش به پایان رسید و معظم له هشدارداد هر چند دشمن تضعیف شده، اما مکار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد: همه اقشار مردم و مسؤولان باید بیدار و هوشیار باشند، چرا که دشمن برای کشور‌های همسایه ایران نقشه و برای جمهوری اسلامی ایران برنامه بحران سازی دارد.

وی با تأکید براینکه جوانان ایران در این مقطع زمانی باید مراقب شعار‌های دروغین دشمن باشند و هوشیار باشند، اظهار داشت: مدعیان دروغین شعار زن، زندگی، آزادی در سال ۲۰۲۲ تنها در فرانسه ۱۱۸ زن را قتل عام کردند و در سال ۲۰۱۹ در آلمان ۱۱۷ زن را به قتل رساندند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مدعیان دروغین آزادی بیان آتش زدن قرآن و یا توهین سلمان رشدی به قرآن را آزادی بیان می‌دانند، اما از ورود خانم‌های محجبه دانشجو به دانشگاه جلوگیری می‌کنند و آن‌ها را از دانشگاه اخراج می‌کنند و داشتن حجاب را در کشور‌های خود ممنوع می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به تشابهات ضد زن طالبان و کشور‌های اروپایی یادآور شد: اگر طالبان زنان را از درس خواندن محروم می‌کند، اروپایی‌ها نیز زنان محجبه را از درس خواندن محروم می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه‌های حکومت نبوی امام حسن (ع) و امام رضا (ع) و دیگر ائمه یادآور شد: طی ۱۰ سال حکومت نبوی دوره پیامبر با داشتن ۷ ویژگی ایمان به خدا و ایمان به غیب، عدالت، علم، اخوت و برداری، عزت، حرکت دائم و اصلاح اخلاق و رفتار سبب شد حکومت نبوی جهانی شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: ۷ شاخصه حکومت نبوی شباهت زیادی به هفت توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب دارد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات