۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۷۴۱۸۲۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

با هرگونه تحرکاتی که امنیت کشور را تهدید کند، مقابله می‌ شود

با هرگونه تحرکاتی که امنیت کشور را تهدید کند، مقابله می‌ شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مسؤولان نظامی و امنیتی کشور با رصد تحرکات ضد انقلاب با هرگونه تحرکاتی که امنیت کشور را تهدید کند مقابله می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بعد از ظهر امروز در جمع سوگواران و نمازگزاران مسجد صادقیه کاشان با تسلیت شهادت امام رضا (ع)، گفت: همانگونه که اصل انقلاب اسلامی با عنایت خاص امام رضا (ع) بود برای استمرار انقلاب اسلامی هم باید از امام رضا (ع) استمداد کنیم.

وی افزود: امروز نیز رهبر معظم انقلاب برای بقاء و استمرار انقلاب اسلامی ایران مرتب دست نیاز به سوی امام رضا(ع) دراز می‌کند.

امام جمعه کاشان تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، به مدد خاص و رحمتِ رحیمیه امام رضا (ع) به عبد صالح و مومن خداوند امام خمینی (ره) بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون شهدا و جانبازان و نیرو‌های مسلح ارتش و سپاه دانست و اظهار داشت: مسؤولان نظامی و امنیتی کشور با رصد تحرکات ضد انقلاب با هرگونه تحرکاتی که امنیت کشور را تهدید کند مقابله می‌کنند.

وی یادآور شد: برای امنیت کشور تا غروب امروز فرصت داریم به نیابت از امام رضا (ع) و به اندازه‌ای که فرصت داریم دعای جوشن صغیر را بخوانیم تا شرّ آشوب گران و اربابان شان را به خودشان برگرداند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات