۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۳۷۶۹۷
معاون اول قوه قضاییه:

دستگاه قضا و نیروهای امنیتی مانع تحقق اهداف دشمن در اغتشاشات شدند

دستگاه قضا و نیروهای امنیتی مانع تحقق اهداف دشمن در اغتشاشات شدند
حجت الاسلام والمسلمین مصدق گفت: دشمن برنامه هایی در اغتشاشات سال گذشته داشت ولی دستگاه قضا و نیروهای نظامی و امنیتی با رویکردی عقلانی مانع از تحقق نقش‌های دشمن شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: قوه قضاییه زمانی موفق خواهد شد که احساس کند به سمت اجرای عدالت و امنیت در حال گام برداشتن است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون شاهد حرکت این قوه با برنامه به سمت گسترش و نیز عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بزرگ است که نیازمند برنامه‌ریزی می‌باشد و دولت‌ها باید در این باره همواره پاسخگو باشند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: یکی دیگر از اسناد بالادستی ما سیاست‌های کلی قضایی ابلاغی مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلی برنامه هفتم و سند تحول قضایی و محورهایی است که رهبر معظم انقلاب در دو سال اخیر در ملاقات‌های خود با کارکنان این دستگاه فرموده اند.

معاون اول قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن حجاب و عفاف در جامعه عنوان کرد: دشمنان همواره با برنامه‌های مدون و هزینه‌های میلیارد دلاری به دنبال از بین بردن حجاب در جامعه اسلامی ما هستند و از سوی دیگر تلاش دارند که یک جامعه دوقطبی در کشور ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق اظهار کرد: حجاب یک واجب سیاسی، شرعی و فقهی است که در این امر هیچ جای تردیدی نیست اما می‌بینیم عده‌ای می‌خواهند از این موضوع سوء استفاده کنند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: امروز باید بتوانیم با ظرافت و با تدبیر فرزندان خود را در محیط‌های آموزشی همانند دانشگاه مدرسه و نیز در جامعه کار به صورت درست تربیت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق یادآور شد: گاهی از هر دو طرف افراط و تفریط‌های صورت گرفته که سوء نیتی در آن وجود نداشته است متاسفانه هیچگاه با این افراد به دلیل فراهم نبودن زمینه مناسب صحبت نشده است از این رو باید از ایام محرم برای رسیدن به این مهم نهایت استفاده را ببریم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: بیگانگان به هر نحو ممکن به دنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی ما و این انقلاب مردمی هستند و در طول ۴۰ سال اخیر این امر را بارها ثابت کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اواخر سال گذشته در کشور گفت: دشمنان برنامه هایی در این باره در کشور داشتند ولی خوشبختانه دستگاه قضا و نیروهای نظامی و امنیتی با رویکردی توأم با عقلانیت و متانت مانع از تحقق نقشه های دشمن شدند./1400/

ارسال نظرات