۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۳۷۶۱۱
با حضور آیت الله علما؛

آیین عمامه گذاری طلاب کرمانشاهی برگزار شد

آیین عمامه گذاری طلاب کرمانشاهی برگزار شد
کرمانشاه ـ آیین عمامه گذاری طلاب کرمانشاهی با حضور نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، اساتید حوزه و مردم استان در مسجد بقیه الله الاعظم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین عمامه گذاری طلاب کرمانشاهی پنجشنبه شب با حضور آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، حوزویان و مردم ولایتمدار استان در مسجد بقیه الله الاعظم شهرک کارمندان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه دراین مراسم ضمن تبریک عید سعید فطر، در سخنانی اظهار داشت: غدیرخم را باید نقطه اتصال بین نبوت و ولایت و امامت دانست.

امام جمعه کرمانشاه از عمامه به عنوان تاج بندگی تعبیر کرد و گفت: ولایت و امامت استمرار حرکت انبیا است و رخداد آسمانی غدیر خم حلقه اتصال نبوت و امامت است.

آیت الله علما افزود: هیچکس نمی تواند همانند حضرت علی(ع) سخن بگوید و این نوع سخن گفتن مخصوص معصوم است و غیر معصوم نمی تواند سخنی هم سنگ سخنان نهج البلاغه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: به برکت ولایت است که امروز ایران قدرتمندانه در برابر شرق و غرب ایستاده و اجازه کمترین تعدی به آن ها نمی دهد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: امامین انقلاب با تأسی به منبع عظیم ولایت، امامت انقلاب اسلامی را عهده دار شدند و به برکت آن توانستند این انقلاب بزرگ را از گردبادهای شرق و غرب سالم و سرافراز نگه دارند./1400/

ارسال نظرات