۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۳۷۵۶۵

تجلیل مدیرعامل خبرگزاری رسا از امام جماعت مسجد امتیاز شیراز

تجلیل مدیرعامل خبرگزاری رسا از امام جماعت مسجد امتیاز شیراز
مدیرعامل خبرگزاری رسا در سفر خود به استان فارس از حجت الاسلام سلمان‌زاده، امام جماعت مسجد امتیاز شیراز تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه سفر خود به استان فارس ضمن حضور در مسجد امتیاز شیراز با اهدای لوح و هدایایی از زحمات حجت الاسلام یوسف سلمان‌زاده امام جماعت این مسجد امتیاز تجلیل و قدردانی کرد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا در برنامه تجلیل که در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و با حضور اقشار مختلف مردم و نمازگزاران برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها، زحمات، اقدامات و فعالیت های متنوع حجت الاسلام سلمان‌زاده از ایشان به عنوان یکی از جانبازان و رزمندگانی یاد کرد که عمر خود را در جهت دفاع از کیان انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام با مجاهدت صرف کرده است.

تجلیل مدیرعامل خبرگزاری رسا از امام جماعت مسجد امتیاز شیراز

حجت الاسلام محققی از مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های مقابله با هجمه‌های اعتقادی، فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی یاد کرد و مردم شیراز - به ویژه ساکنان محله مشیر شرقی - را از جمله باورمندان به ارزش‌های دینی و اصول انقلابی توصیف کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا برقراری ارتباط بین ارکان مسجد و اقشار مختلف مردم همچون کسبه، نوجوانان و جوانان را از جمله ویژگی‌های حجت الاسلام سلمان‌زاده ذکر و تاکید کرد: ایشان الگویی موفق از پاسخگویی عالمانه و فردی با وقار و نمونه، عالمی متواضع و مردمی هستند که ما به سهم خود از زحمات وی در سنگر تقویت باورهای دینی نسل جوان، جهاد فرهنگی و جهاد تبیین تقدیر و تشکر می کنیم.

گفتنی است حجت الاسلام سلمان‌زاده از روحانیون باسابقه و از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس است که حدود ۲۵ سال قبل امامت جماعت مسجد امتیاز محله مشیر شیراز را بر عهده دارد و توانسته با هماهنگی بین ارکان مسجد از جمله بسیج، هیئت امنا، کانون‌های فرهنگی و دیگر بخش ها و گروه های فرهنگی مرتبط، موفقیت‌های خوبی را کسب کند.

تجلیل مدیرعامل خبرگزاری رسا از امام جماعت مسجد امتیاز شیراز

همچنین در اين، حجت الاسلام سلمان‌زاده از عنایت و توجه مدیرعامل خبرگزاری رسا قدردانی کرد و در گفت‌وگویی که در حاشیه این دیدار با خبرنگار خبرگزاری رسا داشت، گزارشی از اقدامات تبلیغی، فرهنگی، دینی و مذهبی مسجد امتیاز محله مشیر شیراز ارائه کرد که جزئیات آن متعاقباً در خبرگزاری رسا منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات