۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۳۷۴۶۹

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر دارالاعلام لمدرسة اهل البیت فارس

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر دارالاعلام لمدرسة اهل البیت فارس
حجت الاسلام محققی و جمعی از مسئولان رسا در ادامه برنامه‌های خود در استان فارس با مدیر دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) فارس دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از مسئولان این رسانه حوزوی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان فارس با حجت الاسلام رحیم صبور مدیر دارالاعلام لمدرسه اهل البیت علیهم السلام فارس دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام محققی در این دیدار ضمن ابراز خدا قوت و خسته نباشید به دست اندرکاران موسسه علمی پژوهشی از اقدامات و فعالیت‌های آن تقدیر کرد.

مدیر عامل خبرگزاری رسا موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت که با حمایت و عنایت حضرت آیت الله مکارم شیرازی راه‌اندازی شده است را از مجموعه‌های ارزشمند حوزوی در جهت پاسخگویی به شبهات و نیازهای روز ارزیابی کرد.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر دارالاعلام لمدرسة اهل البیت فارس

در ادامه این دیدار حجت الاسلام صبور ضمن قدردانی از فعالیت‌های خبرگزاری رسا در زمینه انعکاس اخبار مراجع تقلید، علما و دستاوردهای علمی، پژوهشی تبلیغی، تهذیبی، اجتماعی، فرهنگی حوزه و روحانیت، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های موسسه دارالاعلام استان فارس ارائه کرد.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام علی حاج آخوند دبیر سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گزارش مختصری از فعالیت‌ها و اقدامات سرویس فرهنگی و اجتماعی این رسانه حوزوی ارائه کرد و از آمادگی برای انتشار اخبار و فعالیت‌های دارالاعلام خبر داد.

آمادگی خبرگزاری رسا برای انتقال تجارب رسانه ای و تکنیک های عملیات روانی به مجموعه های حوزوی

در ادامه این دیدار علی اصغر خواجه الدین مدیر روابط عمومی خبرگزاری رسا ضمن ارائه گزارش از حدود دو دهه فعالیت ارزشمند خبرگزاری رسا نکاتی را درباره لزوم بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و ضرورت آشنایی هرچه بیشتر متولیان و دست‌اندرکاران موسسات فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با فنون رسانه‌ای بیان کرد.

وی از آمادگی مجموعه خبرگزاری رسا جهت انتقال تجارب در زمینه‌های مباحث رسانه‌ای، فنون خبرنویسی و روزنامه نگاری و مباحث و تکنیک های عملیات روانی در قالب دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته جهت توانمند سازی مجموعه های حوزوی خبر داد.

ارسال نظرات