۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۳۶۹۳۳
برگزیده جشنواره رسانه ای امام رضا مطرح کرد؛

استفاده از زبان هنر و رسانه برای اثرگذاری سریع‌تر و عمیق‌تر مفاهیم دینی

استفاده از زبان هنر و رسانه برای اثرگذاری سریع‌تر و عمیق‌تر مفاهیم دینی
حسینی گفت: استفاده از زبان هنر و رسانه، اثرگذاری مفاهیم دینی در مخاطب را سریع تر و عمیق تر می کند و می تواند در ترویج فرهنگ دینی و معارف رضوی موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، سيد محمد صادق حسيني برگزیده جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در بخش نماهنگ داخلی شرکت کرده و تهيه كنندگی اثر«پناه» را بر عهده داشت. «پناه»، با نگاه متفاوت به زيارت حضرت رضا(ع) ساخته شده و در آن بر خلاف عمده آثاري كه از توجه و عرض نياز زائر به امام (ع) حرف مي‌زند، توجه خاص امام (ع) به زوار مورد توجه قرار گرفته است.

جشنواره امام رضا(ع)، یک اتفاق مبارک 

او درباره انگیزه تولید این اثر می‌گوید:حدود ١٥ سال است فعاليت فرهنگي می کنم و سال هاست توفيق ساخت آثاري با موضوع حضرت رضا(ع) را داشته ایم و امیدواریم این توفیق ادامه داشته باشد. 

مديرعامل موسسه فرهنگي هنري مصير می افزاید: با توجه به تعلق خاطر همه ايرانيان به آستان مقدس حضرت رضا(ع) و آثار متعددی كه در اين حوزه تولید می‌شود، برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اتفاق مباركي است ومن نیز به نوبه خودم به عوامل برگزار كننده این رویداد فرهنگی خداقوت بگویم. 

حسيني می‌گوید: با اجرای این جشنواره فرصتی برای اهالی رسانه ایجاد شده تا هم بستری برای عرض ارادت به امام رضا(ع) داشته باشند و هم استعداد و توانایی خود در تولید آثار مرتبط با این جشنواره را محک بزنند.

او به اهمیت تولید آثار هنری در حوزه دینی هم اشاره و تصریح می‌کند: به نظر من بخشي از ماهيت هنر، ديده شدن آن است يعني هنرمند با هر تخصصي اثري مي سازد تا مردم ببينند  از آن تاثیر بگیرند، بنابراین هر بستري كه اين فرصت را در اختيار هنرمندان قرار دهد ارزشمند است. 

حسینی می‌افزاید: زبان هنر و رسانه و تولید آثار هنری و رسانه‌ای يكي از ظرفيت هاي بسيار موثر براي تقویت فرهنگ دینی است چرا که بيان حرف‌هاي مهم با زبان هنر و رسانه سريعتر و بهتر بر جان مخاطب مي‌نشيند.

ارسال نظرات