۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۳۴۱۷۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ایجاد معنویت در محیط کار سبب کسب امداد‌های الهی است

ایجاد معنویت در محیط کار سبب کسب امداد‌های الهی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی ایجاد معنویت در محیط کار را سبب جلب امداد‌های الهی دانست و گفت: اخلاق نیکو در منزل و محل کار سبب برکت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با سرپرست بانک سپه کاشان، گفت: ایجاد معنویت در محیط کار سبب جلب امداد‌های می‌شود.

وی افزود: ارائه تسهیلات وام تکلیفی با شانزده سرفصل، وام تولید، وام تعهدی و سپرده گذاری در ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور و ۲۵ شعبه در منطقه کاشان شهرستان‌های «کاشان، آران و بیدگل، نطنز، بادرود، اردستان و زواره و نائین» نشانه گستره وسیع خدمات شما است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز کرد: راهکار‌های شما برای ارتقاء بانک با حضور معاونین مدیر کل در کاشان و شنیدن دغدغه ها، بازدید از شرکت‌های تولیدی بسیار حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه یکی از شعب بانک مسکن در استان گلستان در رتبه بندی یکهزار و ۵۰۰ بانک‌های مسکن قرار داشت، اظهار داشت: این بانک با استفاده از استاد دانشگاه در رشته اقتصاد بدون اینکه نیروی انسانی به بانک اضافه کند و با همان امکانات موجود رتبه یکهزار و ۵۰۰ بانک را طی یکسال به رتبه هشت ارتقاء داد.

وی سرمایه گذاری در آموزش نیروی انسانی را بسیار مهم دانست و ایجاد انگیزه روحیه نشاط کاری به کارکنان از سوی مدیریت مجموعه حائز اهمیت اعلام کرد و افزود: سرکشی و ارتباط با کارکنان از سوی مدیر مجموعه در ایجاد روحیه و انگیزه کارکنان نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین استفاده از تجربیات بانک‌های موفق را در ارتقاء و موفقیت مجموعه حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: اخلاق نیکو در منزل با اعضای خانواده و محل کار با همکاران و ارباب رجوع سبب برکت است.

وی تلاوت دو دقیقه‌ای قرآن در شروع به کار را سبب امداد الهی دانست و با بیان اینکه کاهش بخشی از هزینه‌ها با جلوگیری از اسراف امکان پذیراست افزود: کوچکترین صرفه جویی در هزینه در کل اثرات بزرگی دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: اگر هر یک نفر ایرانی تنها روزی یک دانه برنج اسراف نماید روزی چهارده تن برنج اسراف می‌شود در صورتی که در نگاه اول برای افراد مهم بنظر نمی‌رسد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات