۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۷۳۴۱۷۶
با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان؛

از اساتید تفسیر قرآن کاشان تجلیل شد

از اساتید تفسیر قرآن کاشان تجلیل شد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی قرآن کریم را نسخه شفا بخش همه درد‌ها دانست و گفت: خداوند فتاح است و تمام کلید‌ها به دست خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی یکشنبه شب در آیین اختتامیه ستاد تفسیر کاشان که در حسینیه حضرت علی اکبر کاشان برگزار شد، گفت: قرآن کریم نسخه شفا بخش همه درد‌ها است.

وی با اشاره به اینکه قلب برخی بسته و قفل شده است، از پیمان شکنی به عنوان یکی از عوامل قفل قلب نام برد و افزود: گروهی که پیمان شکنی کردند قلب آن‌ها بسته و قفل شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: اراده خداوند برای انحراف هیچکدام از بندگانش نیست و نمی‌خواهد انسان‌ها منحرف شوند چرا که اراده تشریحی خداوند بر طهارت همه انسان‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: اراده تشریحی خداوند بر این است که همه پاک باشند، اما برخی با اختیار خود آن نقض و انحراف را انتخاب می‌کنند و از مسیر منحرف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خداوند فتاح است و تمام کلید‌ها به دست خداوند است، اظهار داشت: خداوند قلبی را که فتح شده و قفل شده می‌تواند قفل آن را باز کند، چرا که کلید همه قفل‌ها به دست خدا است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با بیان اینکه برخی یکی از راه‌های گشایش قلب را اطعام مسکین و یتیم نوازی می‌دانند گفت: اطعام مسکین و یتیم نوازی انسان را از قساوت قلب نجات می‌دهد.

لازم به ذکر است، آیین اختتامیه ستاد تفسیر شهرستان کاشان با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان و اساتید تفسیر شهرستان کاشان، مدیر حوزه علمیه کاشان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی واساتید مفسر قرآن در حسینیه حضرت علی اکبر کاشان برگزار شد و در این آیین از اساتید تفسیر شهرستان تقدیر و تجلیل شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات